24 May 2009

sepi menggamit memori

bosannya... hari ni kelas aku habis awal. pukul 2pm aku dah ada kat umah. aku sensorang jerr bosan aaarrr. sunyi.. walau aku on aku nyer mp3 tapi tetap boring dan bosan. sangat2

ogie tak de. lom balik lagi. hari ni dia pi dating kat cameron highland dengan dia nyer boyfren. kak norma plak ada bengkel kat pD. aku? eeeerrmm cam ni le... kat umah sensorang... bosan. tak ttahu nak buat apa.. walau ada banyak perkara nak buat. malas sangat2 nak buat apa2. layan blues jerr.. layan rasa sedih dan kecewa.. bila la aku dapat melupakannya...you should be strong. eerrmm entahlah.. tak tahu bila..

petang tadi aku cuma kemas bilik dan basuh baju jerr... tu jerr la aktiviti aku. lain2 tu aku lepak jerr kat atas katil pandang siling. sambil teringat apa yang lecturer aku cakap. banyak kebenarannya.

sekarang baru pukul 9.15pm. mana bleh tido time2 ni.. sebabnya tak ngantok. keduanya kalo tido time ni nanti dalam pukul 3 sure dah bangun. sebabnya waktu tido aku dah cukup.. abis tu nak buat apa?

selasa ni aku kena buat presentation untuk aku nyer project. tapi slide aku belum buat lagi. cadangnya nak buat malam ni. tapi aku malas nak tengok kerja2 office kat umah.. aarrggghhh tak de mood dan tak de semangat nak buat tu semua. biar la esok jerr la aku buat.

pesal aku ni.. jadi tak semangat dan tak de mood.. pesal aku jadi cam nih.. dah hampir 3 minggu aku like this.. dah le tu.. cukup la... tapi entah la kenapa aku masih belum dapat melukannya.. bad mood. ada banyak benda nak buat tapi kenapa aku nih....

eerrmm sedapnya.. siapa la masak bubur kacang ni.. sedap baunya.. terasa lapo la pulak..eehh mesti la lapo.. aku lom makan lagi. malas la nak makan.. malas nak masak.. semua malas.. tak de semangat nak wat sesemua tu... aaarrggghhh....

why i become like this... sampai bila nk macam ni? tapi frankly speaking aku mmg tak de perasaan nak buat apa pun. semangat yang hilang... mood yang terbang entah kemana.

why i am like this... wawawawawawawawa


....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment