21 May 2009

sukarnya untuk aku.....

macam mana nak buat aku happy dan ceria... macam mana nak kembalikan keceriaan dalam diriku.. errmm puas sudah aku mencuba tapi aku tetap gagal. petang tadi kak siti tegur aku, kenapa aku nampak tak happy dan wajah macam ada masalah. so, aku jawab letih dan banyak keje. ada benarnya apa yang aku beritahu kak siti tu. yang selebihnya aku menaggung rasa marah dan rindu. errmm entahlah bilakah semua ni akan berakhir. dah penat dan tak larat untuk melalui sesemua ni.. tak mudah untuk aku melupakannya.. jiwa aku yang parah.

tadi, tetiba kak norma dan ogie nyanyi lagu when i need you. siap tanya lirik lagi kat aku. oowwhh sedih gilerr.. then aku bagi lirik kat pc aku ni. kak norma lepak kat bilik aku.

When I need you
Just close my eyes and I'm with you
And all that I so want to give you
Its only a heart beat away
When I need love
I hold out my hands and I touch love
I never knew there was so much love
Keeping me warm night and day

Miles and miles of empty space in
between us
A telephone can't take the place of your
smile
But you know I won't be traveling
forever
Its cold out but hold out and do like I do

When I need you
Just close my eyes and I'm with you
And all that I so want to give you babe
Its only a heartbeat away
It's not easy when the road is your driver
Honey, that's a heavy load that we bear

But you know I wont be traveling a
lifetime
It's cold out but hold out and do like I do
Oh I need you
When I need you
I hold out my hands and I touch love
I never knew there was so much love
Keeping me warm night and day

When I need you
Just close my eyes and I'm with you
And all that I so want to give you
Its only a heart beat away

lagu ni actually untuk dia. untuk dia yang sentiasa aku rindui. lepas aku bagi lirik ni, aku masuk bilik air sebab nak ambil wuduk nak solat maghrib. tapi aku menangis kat dalam bilik air. rasa sedih giler. yang amat2. mujur air mata tak mengalir masa kat depan kak norma.

when i need you.. kenapa dengan aku ni. aku tahu, kenapa aku macam ni.. sebabnya aku rindu padanya dan marah dengan tuduhan2nya serta kecil hati dengan perkataan yang digunaka. kalau betul at least 1% ok la jugak. tapi 1% pun tududhan2 itu tak benar. tu yang membuat aku marah.

aku tahu, untuk melupakan sesemua ni.. untuk bagi hati aku keluar dari belenggu sesemua ni. cumanya aku masih tak mampu. aku belum mampu untuk memaafkan dia. perkataan dan tuduhan tu sangat2 too much. sangat2 mengguris hati dan perasaan. apa tah lagi dari orang yang aku sayang. maka sebab itu jiwa aku tak tenang. aku tahu sekiranya aku memaafkannya jiwa aku akan tenang. tapi setakat ini aku masih belum mampu lagi. tunggu la esok lusa kalau hati aku lembut sikit. sampai aku lupa bait2 perkataan darinya.

honestly, i miss him so much.

....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment