20 May 2009

tetiba jerr

kenapa ni.. tetiba seluruh anggota badan aku menggigil. sangat2 aku menaip ni sambil menggigil.. kenapa eerrkk. aku baru jerr turun dari surau about 25minit. jantung aku berdegup kencang.. kenapa ni... apa yang dah berlaku nih.. tetiba jerr.. bukan sebab aku tak makan.. aku makan.. jerr tengah hari tadi macam biasa... kenapa tetiba aku menggigil ni.. bukan terasa sejuk.. sebab kalau sejuk jantung tak pam begitu cepat. aku tak tension hari ni. aku tak geram or nak marah sesiapa pun.. i am normal & in a good mood. tapi what happen to me? aku cuba tarik nafas dalam2 tapi masih tak dapat meredakan degupan jantung dan tangan serta jari jemari yang mengigil. tremor jejari aku.. kenapa nih... aku sihat jerr hari ni.. pucat giler tapak tangan aku... .. dah kuning jadinya.. bukan kerana pakai baju kaler kuning hari ni.. tapi memang pucat. muka pun pucat juga. kenapa dengan aku ni...

ada perkara yang berlaku ke?
atau..
petanda ajal akan tiba? Aku mohon maaf kepada semua orang yang mengenali diri ini. halalkan makan minum serta terkasar bahasa. Mak, ampunilah dosa2 anakmu. Ya Allah ampunilah dosa hambaMu yang lemah ini.

....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment