01 June 2009

demam lagi

malam tadi tahap kesihatan makin merosot. sampai la ke pagi ni... kepala, tekak dan badan sakit sangat2. pukul 10 aku dah terlelap. tapi beberapa kali bangun sebab badan panas. susah betul nak bernafas. baru Allah bagi ujian sikit dah tak larat nak menghadapi. batuk pulak makin lama makin menyakitkan. bila dah batuk, kepala jadi lagi bertambah sakit. penatnya.. tadi pergi klinik. banyak ubat yang di beri. hari ni doktor bagi aku mc. dapat rest kat umah. aku baru jerr makan ubat yang mengantuk. hope aku boleh tido jap lagi. sakitnya kepala... sangat2...

pelik aarr kenapa dalam sakit2 ni aku teringat kat dia? aarrggghhhh... kenapa mesti dia? entah lah aku tak ada jawapan.

eerrmmm... biarlah aku rest puas2 hari ni...

....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment