02 June 2009

geram

kepala aku masih lagi blink2 hari ni. walaupun dah kurang demam. mujur kat office tak sejuk. selsema dan batuk pun dah berkurangan. Alhamdulillah. tapi kadang2 aku merasakan aku duduk dalam buaian jerr...

pagi tadi Mr Adi panggil aku pasal staf2 aku yang tak wat keje... aku pulak yang di salahkan bila diorang tak buat kerja. bukannya diaorang tak ada kerja, tapi malas dan suka bertangguh. aku pulak tak suka marah or push orang lain. bagi aku senang jer.. aku cakap sekali jer.. lepas tu pandai2 sendiri la. janji kerja tu siap.

sebab aku tak suka orang push aku. so, aku tak akan ulangi apa yang aku tak suka kalau orang lain buat kat aku... aku nak diaorang come out dgn idea diaorang sendiri. aku just bagi guide line jerr... kalau aku nak kena buat sesemua tu.. baik aku jerr jadi cam diaorang.. atau aku buat sendiri. kalau aku kena wat sendiri.. baik aku tak payah ada diaoramg semua. come on la semuanya dah matured. buat la macam dah matured. tapi bila sebab orang lain aku kena marah.. ni yang tak boleh jadi.. adakah aku kena transfer aku punya marah kat diaorang? eerrmmm its not me. aku bukan orang yang jenis cam tu. tapi geram tu ada aaarrr.. entah lah.., telan jerr la sesemua tu.........




....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment