05 June 2009

Proposal aku di terima & dapat order.. bestnya....

hari ni aku merasakan lambatnya masa berlalu... panjang betul hari ni.. keje banyak.. tapi aku tak de mood nak wat apa. tengah hari yadi aku pi KWSP, keluarkan duit la bayo yuran huhhuhu.. ni insya Allah buat kali terakhir. lepas ni dh tak de dah..

boring betul kat opis.. bukan tak de kerja.. banyak kerja.. tapi aku sampai tak tau nak buat yang mana satu. semua benda nak kena buat. last2 aku melapak.. tapi bukan tak wat mende.. tapi pi tolong akak2 operator wat keje. hehheheh.. tetiba jerr mr adi panggil aku, ucapkan tahniah.. huhuhu.. tetiba jerr.. rupanya untuk project aku thales nyer cable, dah confirm dan dah dapat order. 1800 cables kena assembly, bulan 10 ni kena hantar.. mak oooiii sempat ke tak ni.. tapi tahniah pada diriku kerana proposal yang aku buat tu di terima.. amin.. tak sia-sia aku tumpukan pada project ni.

hari ni aku ada discuss banyak benda dengan hanum. terus terang dia cakap ina punya kerja tak balance dengan 'dia'. nampak terang-terangan kerja2 aku melebihi had. aku memang tau semua tu.. tapi apa daya aku.. untuk menolaknya.. aku pulak tak tau nak cakap macam mana.. bukannya manager tak nampak. semua nampak betapa banyaknya project2 yang aku kena handle. cuma setakat ni aku tak pernah menyuarakan lagi. aku cuma ambil sesemua tu sebagai something new yang aku kena pelajari.

hari ni hanum bagi pandangan yang berbeza dari apa yang ada dalam kepala aku. 100% tak sama apa yang aku fikirkan selama ni. dia memang nampak kerja2 aku yang memang banyak.. bila aku cakap 'dia' kesayangan sebab tu kerja boleh lepak dan rilek2. tapi tidak pada hanum. aku tak pernah fikir apa yang hanum fikir dan hanum nampak macam mana bznya aku melayan sesemuanya..

entahlah... hanum bagi tahu aku supaya aku jangan pengsan dah bila sesemua terbeban di bahu aku.. tak perr la .. think positive.. last2 sekali hanum kata, aku ni lembut sangat.. hahhahah..

....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment