23 August 2009

1st day berpuasa

hari ni ni melepak jerr kat umah.. tk kuar pi mana kot.. dok umah jer.. malam nanti jerr kuar pi terawih. apa yang aku buat hari ni.. dok menjahit sambil tengok the lagend. errmm siap dah le baju orang sebelah.. best gak citer nih.. menjahit pun tak bosan.. ni le baju yang dah siap tu..

ni nak citer pasal citer the lagend yang aku dok tengok tu... best ooo citer dia..citer ni dah lama. tapi aku jerr baru tengok.cerita dia mengisahkan raja dewa2.. tah apa2 tah.. tapi aku layan jerr... tapi aku memang suke cerita hayalan cam nih... sebabnya.. layannn jerr la.. walaupun ada adegan yang tak masuk akal.. tapi jalan citer dia menarik.. so, aku pun tertarik le.. citer storm rider pun aku ske.. tapi dalam citer ni nama lain dia wind & cloud.

petang ni aku nak masak apa tah.. lom ada idea. ni menu semalam

1st time aku buat puding karamel. perrgghh sedap giler... tak sangka la plak. then kari ikan kembung. kailan taucu. ikan goreng dan macam2 lagi.. hehhe.. malam pi solat terawih. insya Allah malam ni aku pi lagi..

....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment