23 August 2009

hari2 yang cerah

aku nih baru balik dari muaz. tahun ni aku nak berterawih kat muaz. seronok aku rasa kat sana.. sebab meriah.. aarrgghh kat mana2 pun sama jerr kalau berterawih. hari ni kurang sikit mengantuk. tak macam semalam.. aku sampai nak tertumbang sebab terlalu mengantuk.. tapi aku tak tau plak sama ada aku terlelap ataupun tak.. tapi seriusly, mujur tak tumbang.. kalau tak wat malu jerr...

petang ni, ni le juadah berbuke. simple jer.. tapi bila makan kenyang tahap dewa tu.. tak masak apa pun. ikan masak taucu, campurkan buncis dengan kuah kari semalam sebagai sayur. ada lengkong yang comel lote cam orang yang wat dia.. heheheh poyo jerr.. ada timun skit, limau dan errmm tengoklah sendiri apa yang ada. hehehehe. aarrgghh mata dah tak leh celik dah ni.. errmm gudnite.. see u on sahur.. u? heheheh tah... my blog la.. sapa lagi


....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment