24 August 2009

hari yang bz

today bz giler.. aku rasa aku ada kat tempat aku..ada la dalam 2 jam jerr.. lain2 tu aku ada kat production, dlm sore, jumpe supplier dan macam2 lg aku buat.. tu pun ada mende yang tak sempat siap. aku tak sempat nak study digital board hari ni. sebenarnya untuk radio nyer digitalboard, nak upgrade.. emm macam2. hari tu downgrade ni nak upgrade plak.. errmm layan jerr la..

dulu masa lomjadi engineer, aku nak jadi sangat.. bila dah jadi.. aku terfikir plak.. apa bestnya jadi engineer nih... errmm apa errkk.. ada gak le yang best..dan ada gak lerr yang tak best.. yang bestnya bila nak develope new product. weeii teruja tu.. banyak giler nak kena study.. then masa nak wat proposal.. for new project & PPC.. yang ni mencabar gilerr.. yang tak bestnya.. apa errkkk. errmm macam2 gak.. spt orang len slalu pandang cam poyo jerr bila aku nak wat improvement.. bengang betul...

aku balik awal hari ni. pukul 5 dah balik ambil kesempatan office hour balik umah. masak ni lerr.. ada gak persamaan dgn semalam.. lengkong semalam & buah limau.. petang ni aku masak udang sweet sour & sup cendawan campur tauhu lembut. then kak norma bawa balik bubur lambuk & buah dukong. ikan masak taucu. macam-macam ada...

selamat berbuke...



....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment