06 August 2009

cerita dikala bosan

akhirnya aku dapat jugak siapkan baju fiza. heheh lama dah baju ni aku peram.. heheh maka dapatlah dia pakai this baju during majlis bertunang kakak dia.

esok dah jumaat.. kejap jer masa berlalu. sangat pantas. apa aku nak buat on weekend ni.. last week g soping with my sister. but this week nampak gayanya at home jerr la.. may be aku menjahit kot. tapi bosan gak tu.. last week jugak aku layan citer loard of the rings. errmm aku mmg suke citer tu dah berapa kali dah aku tengok.. tapi still tak puas lagi.. aku tengok dari yang 1st, sampai la returns of the king. at the end aku plak yang menangis. sedih maaa dia nyer ending. tengok ketiga2 episode sekali gus best sebabnya jalan ceritanya dapat di ikuti. then walaupun dah tau apa akan jadi lepas scene berikutnya pun tak perr.. tak kisah.. heheheh. suke nyer pasal




bila aku teringat balik masa tengok last episode return of the king ni.. rasa sedih plak.. masa ni, aku tinggal kat gombak. tengok midnight lagi dekat midvelley. pukul 4 baru sampai rumah. semua tu hanya tinggal sejarah. sejarah yang menjadi kenangan indah untuk di kenang. errmmm sepatutnya sesemua tu aku dah bungkus.. then buang dalam tong sampah. insya Allah sampai waktunya semua itu akan berlalu..

petang ni aku pi pasar malam beli sayur-sayuran n lauk pauk.. 3 jenis ikan n 3 jenis sayur.. cukup la tu.. then aku berbuke puasa kat umah.. malam ni sambung jahit baju fiza. ogie nak pi dating..

....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment