14 August 2009

errmm entahlah

hari ni aku keje banyak.. mula2 aku bersemangat jer.. then semangat tu hilang lenyap cam tu jerr...tapi aku boring n bosan. cam putus fius jerr aku nih.. errmm entahlah. bila aku jadi cam nih kan.. mula aarr aku bengang. then mood nak wat ape pun hilang.. entahlah aku rasakan.. baik aku sensorang jerr.. kalo aku sensorang, sure nyer aku tak di hidangkan cerita2 seumpamanya.. tapi aku tak salahkan diorang sebab tu adalah kehidupan diaorang... entah lah.. cam better jerr aku jadi lone ranjer cam dulu2.. petang pulak dah bz la pulak. aku bajet nak bermalas2 then 5.30pm trus balik. nampaknya tak kesampaian hajat aku. macam2 hal la pulak nak kena handle.. tapi tu la.. dah namanya kerja.. malam tu aku pi meeting sempena umah kat ukay bistari yang terbengkalai dah 2 tahun. ramai gak yang datang. dalam ramai2 tu.. aku nampak la pulak dia. sajerr jerr lalu depan aku. aku tak tau sama ada dia perasan aku atau pun tak. errmm lantak pi lah...

....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment