17 August 2009

happy saturday

actually ni le 1st time aku pi pusat sains negara. sebelum ni mmg tak pernah. lagi pun tak teringin pun nak gie.. heheheh orang kata tak ada dalam senarai. tah. tak tahu kenapa.. apa lagi tempat yang aku lom pergi sepanjang dok kl nih.. errmm muzium negara, planeterium negara, menara kl errmm dan banyak lagi la tempat yang lom menjejakkan kaki. sebenarnya pusat sains ada wat game explore race. aku tak de la join dia nyer race. tapi just jadi urusetia jerr.. penat ooo kalau jadi peserta. tapi jadi urusetia, enjoy jerr...

aku pun tak tau ce mana tetiba jerr aku boleh terlibat dalam event ni... errmm best jugak. daripada tak wat pe kat umah, so ada gak la aktiviti aku on saturday. biasanya kat umah pun aku ada aktiviti gak.. tak de la melepak jerr tak tentu pasal. aku jarang tengok tv. tak tahu le kenapa. sbbnya may be dah lama sangat tak tengok tv tu yang hilang mood tengok tv tu. kat umah bukannya tak ada tv. ada, sampai 2 tv lagi. tapi tak tengok gak.. eerhh apa aku citer pasal tv plak.. tadi nak citer apa yang aku wat on saturday kat pusat sains negara.

aku kagum n best betul bila tgok robot2 nih.. kalau aku dapat jadikan koleksi.. errmmm best tu..

ni salah satu specis yang ada kat pusat sains negara. hehehe.. lembut jerr dia nyer material for badan. tapi nampak cam garang.. hehehehe best pegang dia.. wah.. tetiba aku teringat citer night at the mesuem. bila pukul 12am jerr semua patung2 bernyawa..
ni panorama masa pagi2. maklumlah semuanya under preparation.
ni check point last sekali. pentas utama. errmm sapa yang cepat sampai.. maka dialah yang jadi pemenang. tempat pertama tiket penerbangan serta penginapan ke pukhet. kedua tiket penerbangan serta penginapan ke langkawi & ketiga tiket pergi balik ke redang island.


then balik daripada tu aku pi bangsar.. errmm tak sangka plak aku nak p jumpe is. mulanya dah malas dah nak gi tapi tak tau tetiba jerr tuko plan. errmm rasanya kawan ngan dia dah dekat 2 tahun tapi lom pernah jumpe. nice person. kelakar. suke ketawa. best dapat jumpe dia.. then gi exibition dia.. lat cartoons. eerrmm yang bestnya one of karikatur.. errmm betul ke bahasa aku ni.. rasanya betul dah lat lukis on my birthday.yang kelakarnya bila jumpe one's of his officemate. sebabnya satu masa dulu dia ni le yang tak bagi aku kawan ngan is.. pada hal aku masih blur & tak tahu apa2. tetiba dia buruk2kan is pada aku.. poyo jer.. bila jumpe dia, dia pun tahu yang dan terus jerr kenal aku ni.. satu masa dulu pernah contact aku. tapi may be sebab dia ada niat something .. tu yang tak kekal kawan ngan dia. tapi dengan is.. boleh kawan hingga ke hari ni..

....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment