05 August 2009

masih lagi demam..

Baru je masuk office today.. kepala pun still lagi pening2 lalat.. eerrmm pagi2 tengok email.. ada la dalam 25 email kena respond. banyak giler tu.. hari ni aku tak aktif sangat sebab kepala tak mengizinkan.. pening.. rasa cam di awang- awangan jerr.. aku harap aku demam biasa jer.. tak de la petanda gejala2 yang tak di ingini.. Ya Allah semoga di jauhkanlah. 2 hari doktor bagi cuti cam tak cukup jerr rasanya..

i miss someone @ penang. bukan tak nak contact dia, tapi aku tahu, kalau aku contact jerr sure la dah boleh agak apa aku akn dapat sms or email yang beyond aku fikirkan. so, untuk mengelakkan semua tu.. aku berdiam diri jerr la.. tapi aku still thinking about him. always in my mind.

Pagi ni aku cuma minum segelas milo dan 2 keping roti putih. kenyang? errmm boleh lah mengalas perut.. lagi pun tekak aku ni bukan sedap sangat.. payau jerr rasanya.. semua mende tak sedap.. tapi kalau ada cheese cake depan mata may be rasa sedap kot.. heheheh.. poyo jerr aku nih.. aku dah pandai dah wat chocolate cake.. errmm sedap tau cake aku.. hehehe. masa adik aku datang, aku wat la chocolate cake kat dia.. ermm mendapat pujian tu.. tapi aku rasa pun dah banyak improve dah chocolate cake aku..

malam ni kak norma ajak aku g main badminton.. errmm aku rasa cam tak larat jerr tapi tak tau la pulak kalau..malam nanti ok skit..

aku tak paham tetiba jerr mood aku menjahit datang semula.. errmm pelik tu.. dah lama rasanya aku tak menjahit.. then tetiba pulak rasa seronok menjahit.. errmm biasa la.. kan.. kalau tak de mood mmg tak bleh wat apa.. tp best gak..

....from kekwa22 with love...

No comments:

Post a Comment