10 August 2009

Monday yang memeningkan

hari ni pagi2 lagi dah sejuk. sangat2 sampai aku kena selsema. tapi kalau nak off aircond, nanti org lain panas la pulak. then tahan jerr la. lepas dah selsema tu sakitnya kepala. sakit yang teramat sangat. tapi kena jugak la tahan.. sebabnya kerja banyak.

errmm radio FSR pun dah sampai. semua accessories dah sampai. punya la comei dia nyer antenna. nak label pun cinonet jer.. tapi yang hampehnya itali ni, ada ke patut tak hantar headphone. then kalau tak ada headphone ce mana nak dengar atau nak berkomunikasi... poyo jerr.. then boleh tengok jerr la.. FSR tu. sebabnya cara operate dia guna voice tru headphone. so, just boleh buat label jerr la. radio ni akan buat production 2010. banyak tu dia nyer requirement. 500 set radio per year.

tengah hari tu aku ada meeting pasal cable. ni cable lama tapi baru dapat proposal.. banyak giler dia nyer requirement. banyak giler. 26k pcs cable setahun. banyak giler.

hari ni aku berpuasa. petang ni aku sempat masak ni jer.. balik dari kerja, terus jer masak. menu berbuka petang ni, sambal terung, ikan goreng, sambal, pau & buah dukong.

sementara nak tunggu waktu berbuke aku buat banana cake. gunakan masa yang terluang dengan sepenuhnya. hehehhe. sebenarnya pisang ni pak cik sebelah yang kasi. lepas masak jerr cake ni, panas lagi, dah hantar ke umah pak cik sebelah separuh. kalau banyak2 pun bukan habis makan pun. pak cik sebelah bagi pisang, then aku pulangkan dengan kek pisang.. errmm lain version jerr. tapi seriously sedap oooooooo banana cake aku nih.. gebu...



....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment