19 August 2009

today blues

hari ni aku pi wat lawatan ke supplier company tu nama apa tah.. GMS Engineering & services... ada banyak arr machine yang canggih2. CNC machimne pun ada. besar tu.. yang aku tgok kat TPM pun tak de la sebesar yang diarang nyer. aku berbangga kerana company melayu dah canggih cam tu,... huh.. hebat tu... . rupa-rupanya diaorang develope lazer printing marking machine. fuh.. hebat tu machine kalau nak beli beratus ribu. ni pec office yang kat kajang untuk mechanical assembly proces








tengah hari tu.. lunch kat bangi. errmm bangi.. n banyak kenangan aku kat bangi nih.. errmm tak perr la.. abaikan jerr.. usah di kenang.

ni menu malam nih. 3 jenis jer.. tapi sedap... masak lemak daging, kacang buncis goreng & ikan masin... sedap sampai menjilat jari. sedap tu..
sebelah malam, aku tak wat apa pun.. borak2 dgn kak norma & ogie plak merajuk dgn bfren dia. hehhehe orang bercinta bleh le merajuk2 nih. aku? errmm apa yang aku dapat kalau aku merajuk?.. then nak merajuk ngan sape? huh! tak de makna nya...


....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment