28 September 2009

17hb September 2009

17hb

Aku balik dr kl ke kg.. dalam 10.20am cam tu aarrr aku memulakan perjalanan. Aku decide nak lalu mrr2 then ambil tiket di tol sungai buluh. Errrmm masa kat mrr2 tu ramai.. pulak.. eehh banyak .. sebenarnya.. hehehe tersasul.. banyak kereta menghala ke pantai timur.. masa dah masuk plus tu.. ok aarr berjalan lancar.. oleh kerana aku drive dengan kadar yang relax dan tak tergesa2 .. maka aku layan jerr la .. mujur aku tak mengantuk sepanjang perjalanan... sebabnya malam tu aku tidur dalam 4 jam kot.. menjahit baju aku hingga siap then mengemas barang2 yang nak bawak balik ke kampong...

Dalam perjalanan aku maintain jerr 100 atau 110km/j. kadang2 jerr aku terlaju sikit.. then aku kembali maintain. Kira aku baik giler la nih... hehhehe kalo tak aku maintain 120km/j.. kadang2 tu tak yah citer aarrr... hehheheeh.. best sebenarnya bawak kete lelaju nih... sbb tu ramai orang accident sbb bawa kete laju hahhaha.

Wah! kat ipoh dah tak payah bayar tol lagi.. yang dekat jelapang tu. Perjalanan yang lancar jerr... Sekali jerr bayar tol kat kat taiping utara.

Then aku sampai umah dalam pukul 2pm cam tu... terus jerr unpack barang2 dr dalam kete aku.. heheh unpack ke? Lebih kurang cam tu aarr... hehhehe. Then memulakan memasang lampu. Wall lamp ni aku beli kat nilai 3. Nanti abang lim balik baru dia pasang

....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment