28 September 2009

27 Sept 2009 - last day kat kg

Errmm hari ni hari last aku kat kg. Kejap jerr masa berlalu. Esok aku dah nak balik kl dah.. quite sad aarrr.. hari ni macam2 aku buat. Pagi2 tadi aku gie pecan ahad, beli barang2 dapo. Gie merempit jerr ngan achik.. then masa nak balik tu motor tk boleh nak start dia. Aku kalo bab2 motor ni tak tahu langsung.. aku tau tunggang jerr.. hehhe.. malas bawak kete sebab susah nak parking. Bila dah tak boleh start motor tu.. wat apa lagi tolak aarr lagi pun minyak dah nak habis masa kat umah tu suspek minyak habis aarr .. apa lagi kena la tolak motor jauh ooo dah le tengah2 pekan.. berpeluh2.. jauh pulak tu tempat nak isi minyak.. mujur orang tak ramai.. kalo tak susah nak jalan sambil tolak motor.. then gie ke econsave beli dapo baru untuk mak.. dapo lama tu ada problem.. errmm mak kata dapo tu masa kenduri dulu.. fuh lamanya dah 9 tahun. Memang patut la dah rosak.. tapi lama tu.........

Aku mula mengemas barang2 yang aku nak bawa balik tu.. errmm banyak juga.. tah le kenapa tetiba jerr hati aku tak sedap.. tah la.. hopefully tak apa2 kot... Cuma perasaan jerrr.. sedih arr nak tinggalkan kg.. ilek2 jerr dok kat kg. makan n tido jerr... hehhehe

Pesal aku tak paham why i still remember him.. i don’t know.. always in my mind. Gila kot aku ni.. hahahaha tapi kenapa mesti dia.. poyo giler.. wat per la ingat kat orang yang tak ingat kat kita langsung... yerr kerr dia tak ingat kat aku.. errmm tak tau maaa........ may be kot tak ingat.. hehhehe.. shah alam.. someone in shah alam.. aku tak tau dia dah masuk keje or not...

Then tak tau kenapa i feel sad.. kenapa mesti rasa sad.. esok dh nk balik kl dah kot... then teringat my cik mat ask me.. ‘along, tak mo cari pengganti?’ errmm soalan bonus yang aku jawab ‘tah, cam serik jerr’ aku ni, pesal tak ngantok nih.. dah pukul 2am dah ni.. esok dah le nak drive jauh... wahai mata dan juga minda.. dah dah le tu.. jom tido.



....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment