29 September 2009

Training oh training

hari ni.. aku kena pi training.. sebelum tu singgah dulu kat office.. errmm kat atas meje siap ada kotak tu.. besar pulak tu.. errmm apa la ada dalam kotak tu.. curious gak.. sebab alamat tu bukan untuk aku, tapi for ste. rupa2nya ics. eprom & flash. then aku terus gie naik bas..

lama giler tu tak naik bas sekolah. bila errkk last sekali naik bas sekolah.. masa sekolah2 dulu la weii naik bas skolah lama gilerr tu...

training ni kat FMM. ni le 1st time aku tahu selama ni kat malaysia ni ada FMM. heheh nama jerr pekerja kilang.

tajuk training aku kali ni.. 'technical writing report' banyak yang aku learn today. very interesting course. best... errmmm hope the training will help me a lots. of course la.. that why the company send me to the training.. ramai gak eerrkk engineer kat STE nih. yang datang tadi ada 20 orang. errmm yang bukan semua engineer datang.. ada lagi yang tak datang..


malam ni aku gie solat kat Muaz. errmm rindu aarr suara imam yang mengimamkan solat terawih. errmm bila la boleh dengar lagi.. then balik tu aku singgah JJ. shopping? errmm tak lah aku just beli mende alah ni.. stock dah abis. aku ni kalo tido, nyamuk mengiang kat telinga sekor pun boleh terjaga. nyamuk gigit pun boleh terjaga.. tu yang.. memang perlu sesangat mat ni... kalo tak de maknanya tak lena la aku.. huhuhu... . tapi nyamuk tak de la selalu.. kalo hujan tu baru ada nyamuk.. kalo tak tak de maaa....bukan nyamuk jerr kalau ada apa bunyi pun aku terus jerr terjaga..

aku nak teruskan misi unpack barang2 aku.. then kemas2 apa yang patut.. bukan kemas la.. susun semula di tempat asalnya.. errmm tak yah le tolong... hahhahah

....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment