30 September 2009

penat ooo

malam ni aku gie main badminton. lama giler tu tak main .. nasib baik masih ingat lagi ce mana nak pegang raket badminton. letih ooo. before puasa pun tak main.. tu yang rasa oenat.. ingatkan aku jerr.. orang lain pun sama gak.. main boleh gelak2 lagi..

tonight aku jumpe rashid sidek kat badminton court. handsome guy. hehhehe. aku just senyum jerr kat dia tanda aku kenal dia.. then dia pun senyum to me... senyum seindah suria.. yang membawa cahya.. senyumlah dari hati dunia mu berseri..... start from tonight i must smile. if i have facing a hard time.. i must try to smile.
hari ni hari last training. hari ni banyak belajar nak tulis report. sekarang ni aku ada azam baru.. sebenarnya azam ni aku create masa aku on leave during hari raya. i want to improve & make up a positive attitude & enjoy the life. i want to throw a sadness in my life. forget about the past. i want to make my life meaningful...

....from kekwa22 with love....

1 comment: