01 October 2009

new gadget

1st day keje memang banyak sangat2 keje nak kena buat.. dah la ada 47 email yang nak kena respon.. tak menang tangan.. then aku meeting pagi ada meeting dan lepas lunch tu meeting lagi... sampai balik.. lama giler...

then aku pi loyat.. menghabiskan duit. banyak ooo aku shooping.. kalo simpan or gie jenjalan pun best.. tapi dah lama aku nak beli menda alah ni... lagi pun memang patut beli pun... hehehehe..

aku beli hardisk 1 terra. sebabnya hardisk laptop ni dari 60gig.. hanya tinggal 4gig jerr.. so, laptop pun dah slow.. memang la kena tambah.. so, dah alang2 nak beli tu.. aku beli la yang besar mengikut kemampuan aku... so.. ni le pilihan aku... dengan 5 tahun warranty. lagi pun laptop ni la kawan baik aku.. sentiasa menemani aku dalam aku susah ataupun senang.. dah banyak sangat2 sumbangannya pada aku.. dia mengisi kekosangan kehidupan aku...

then aku memang dah lama dah nak beli yang ni.. speaker.. nak gantikan speaker aku.. yang kecik ni.. speaker aku ok jerr lagi.. tapiaku memang dah aim nak beli.. so, alang2 nak gie tu.. aku terus jerr beli sekali... then aku beli mouse gak.. sebab mouse aku dah kong. habis dah bajet aku.. huhuhuhuh....

masa nak beli menda alah ni. aku tanya emran.. dia memang sokong santa aarr aku beli.. bila kau tanya ita pulak.. dia cakap... errmm baik beli barang kemas.. tak susut nilai.. good for invesment.. hehehhe.. tapi aku tetap kena beli benda alah ni jugak..

....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment