02 October 2009

sebuah kisah..

Aku memang menyampah kalau jumpe orang laki2 kat shopping complex tengah hari pada hari jumaat.. waktu solat jumaat. Rasa cam nak gie tempeleng jerr sekor2.. duduk melepak kat kedai makan macam then rasa tak bersalah jerr.. tak kan semuanya musafir kot.. ada pulak punya la segak dengan pakaian kemeja siap tali leher.. ada juga yang mengenakan baju melayu.. punya la handsome.. tapi hampeh….

Aku buat apa kat jj? Biasa la.. tempat yang paling dekat dengan opis aku nih.. aku tak de la shopping sebabnya duit aku dah banyak habis semalam…huhuhuhu. Aku beli sabun pencuci pakaian & sabun pencuci pinggan mangkuk. Apa lagi errkk aku beli.. bawang besar. Untuk berbuke puasa petang ni aku beli udang besar, tauhu lembut & kacang buncis.

Aku gie jj dengan wan, linda & siti.. masa diorang gie makan cam biasa la aku gie tempat favourite aku.. tahu tak tempat favourite aku kat mana ? kedai buku.. loorr tak kan la nak join diaorang makan kot.. nanti kalo terbuke puasa aku ce mana? Aku jugak yang rugi.. hehehehe..

Aku beli majalah ni & buku ni.. hasilnya ketiga2 orang kengkawan aku tu memang teruja dengan majalah dan buku yang aku beli nih.. akhirnya diaorang kidnap dari aku… huhuhu.. kesian kat aku.. tapi tak perr sharing is caring.. kan kan kan..

pastinya.. malam ni ada orang akan jadi ulat buku. esok aku kena gie opis.. tengok2 diaorang wat keje.
....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment