09 September 2009

mendung.. cepatlah berlalu

hari ni ada improvement.. hehehe.. sebabnya sepagi aku hari ni dari pkul 10 sampai 1.30pm dok repair printer.. ishh repair ke? bukan kot.. kira cam servis jerr la.. last2 tak berjaya juga. ribbon ada problem, so, aku pun panggil la supplier yang supply printer tu.. mujur dia bawa new printer, then aku nyer.. diorang bawa balik untuk servis.. dia pun bermasalah sama dengan aku gak.. so, the best solution ialah return to supplier semula.. ni aarrr printer yang bermasalah ni.. cinonet jerr.. hehhehe

hari ni aku berbuke kat Armada Hotel ni aarr dewan buffet best tu.. siap ada lucky draw lagi..

aku ada ambil beberaPA pic tadi.. bila aku tengok balik, aku nampak wajah ku tak ceria.. macam orang tired n bermasalah.. errmmm keceriaan tu begitu pudar.. ogie pun cakap cam tu.. biasanya aku. tak de la macam ni.. may be aku terlampau fikir sangat kot.... tapi ce mana aku nak lari dah ianya sebahagian dari diri aku... aarrggghhh

....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment