30 November 2009

25-Nov-09

Sebelum balik kg aku gie ke opis dulu.. ermm biasa la nak off pc. Semalam tak sempat nak off sebab ada email yang belum kuar dari outbox. Tu yang biar jerr tak off. Masa dah masuk opis errmm biasa la kena sign document. Ada la sikit. Errmm rasanya kat opis under control kot tak de sape yang call aku.

Lepas tu aku bertolak pulang ke kg dalam pukl 11.10am. aku tak de la bawa kete laju.. sekadar 120km/j jer. Kete agak banyak gak le sampai tapah. Then lepas tu dah ok. Lengang dah. Aku ambil achik kat ipoh dalam pukul 1 then teruskan perjalanan ke kg. Sampai dalam 3.30pm. ermm sepanjang jalan Cuma dekat alor pongsu or bukit merah ujan sikit. Tak lebat sangat. Ada la dalam 5 minit perjalanan. Then dah tak ujan dah. Sampai umah mak.. ermm terang benderang.. panas terik. Alhamdulillah. Tak de la cam tempat lain yang banjir.

Petang aku terus gunting kain nak wat baju raya mak. Esok boleh jahit. Then aku gie beli durian.. sesemua ni hanya RM15. Durian batu kurau. Sape yang tak kenal kesedapan durian batu kurau? mai habaq sini. hehhehe. Errmm best giler. Sedap tu.. aku dah la lama tak makan durian. Memang best. Kalo kat Kl aku tak de geng nak makan durian. Selalunya dgn fiza. Tapi sekarang fiza dah duduk Lumut.



....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment