24 November 2009

tired tahap gaban

hari ni aku bz tahap dewa. dari pagi2 sampai le ke petang.. tak duduk diam aku. semua benda nak kena settle. esok aku dah cuti. tapi aku nak pi opis jap esok. ada lagi sikit2 keje nak kena settle.

aku tak paham la pesal la mende kecik cam tu pun nak joyah dan nak di ulang2. bengang betul aku.. tu nak mengata aku la.. saja nak cari salah aku. then aku buat sidang akhbar... kat tempat aku tu.. errmm baru terdiam. ingat aku diam.. boleh nak mengata aku cam tu... secara terang-terangan plak tu.. apa!, ingat aku sesaje nak bawa cerita.. dah masuk dalam meeting pagi dah... semua orang dah tau... tetiba petang jerr wat citer lain.. errmm apa kes...

hari ni tak ce mana aku jumpe lagu nih.. errmm pergi.. lirik dia touching habis.. lagu pun slow mood. kalo aku layan lagu nih mau aku nangis tak berhenti nih.. belum layan lagu ni.. pun dah terasa2 sebaknya.. ermmm pergi.. pergilah jauh2 jangan datang lagi dalam apa jua bentuk pun.

Pergi - Aizat


Sayu terpisah
hikayat indah kini hanya tinggal sejarah
berhembus angin rindu
begitu nyamannya terhidu wangian kasihmu
hujan lebat mencurah kini
bagaikan tiada henti
kaulah laguku kau irama terindah
tak lagi kudengari
kau pergi.. pergi..
sepi tanpa kata
terdiam dan kaku tak daya kau kulupa
apa pun kata mereka
biarkan kenangan berbunga di ranting usia


....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment