15 November 2009

Cinta Terakhir

pagi tadi tadi aku pi sensorang jogging kat tasik ttwangsa.. errmm tak ramai sangat orang pagi ni.. may be ramai yang masih tarik selimut.. tapi suasana tetap meriah.

pagi ni juga terhibur aku denag pasangan mat saleh ambil gambar kat tasik.. yang pompuan punya la lawa pakai baju kebaya, siap dengan sanggul dan bunya lagi.. kaler hujau muda.. memang cantik. then pasangan dia pakai baju melaju siap dengan samping dan songkok lagi.. smart tu.. diaorang berdua ambil pic berlatar belakangkan klcc.

sejak dua menjak ni.. aku suke lagu ni.. berkali2 aku dengar tanpa jemu...

Tajuk:Cinta Terakhir
Penyanyi:Aiman

Kau Cinta pertamaku
Engkau cinta terakhirku
Tiada apa yang bisa menafikan kasih kita...

Kau ayu dimataku
Satu antara seribu
Tiada tara didunia...

Mungkin kan terputus di tengah jalan
Mungkin kan terlerai tanpa ikatan
Usah ragu dengan takdir...

Mungkin kitakan berbeza haluan
Berakhirnya cerita percintaan
Segalanya ditentukan Tuhan....

may be lagu ni ada kena mengena dengan hidup dan kehidupan aku... tadi ita tanya aku.. kenapa errkk aku suke lagu nih... errmmm... tengok la lirik dia.. then orang tu akan faham..




....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment