10 November 2009

Dengki...

Memang orang akan geram orr tak puas hati bila aku yang bz tahap dewa nih.. tetiba jerr jadi happy dan tak berlaku apa2 ... just ilek jer... cam poyo.. tapi mmg aku happy pun.. sebabnya.. errmm tak de sebab may be sebab aku terlebih tido semalam kot.. errmm hari ni aku nak tido lagi.. sebab bangun jerr rasa fresh di samping perut rasa lapo.. huhuh

eeemm aku sekarang ni dok layan citer my fair lady. errmmm citer dia.. boleh la... aku suke dgn fesyen2 yang di kenakan oleh Hea Na. Cantik tu.. kalaulah aku princess errmmm bestnya dapat pakai baju cantik2 .. errmm dah mula dah aku berangan hehehe


aku paling suke bila dia pakai baju putih ni.. weeii cantik betul.. memang aku suke sangat2 baju nih.. eerrmm cantik tu.. aku tak tahu material apa.. simple design tapi kemas lagi menarik...

....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment