10 November 2009

Tido oh tido


aku tak tau pesal apa sekarang ni aku mabuk tidor.. errmmm tak pernah jadi cam nih.. tak de la mengantuk sangat, tapi bila layan.. ermm terus jerr tertido. sebelum ni, tak de la sampai macam nih.. ni rasa pelik pun ada.. tapi aku layan jugak la.. sebab kepala aku masih pening2 lagi then nak buat apa pun rasa tak ada mood jer..

semalam aku tido sejak lepas maghrib. rasanya dalam pukul 7.30pm aku dah tido. then dalam pukul 12am aku bangun.. then tido semula.. 5.30am terjaga kejap.. then tido lagi sampai pukul 6am. then aku terus bangun aarr solat subuh. tapi kalo aku layan lagi... mau boleh tido lagi nih... pesal errkk aku jadi cam nih. mabuk tido. pelik betul. sebelum demam tak de la aku nak tido sampai tahap macam ni... entah lah aku pun tak tau.. selagi tak memudaratkan.. errmmm aku ok jerr... tido ada mudarat ke?.. errmmm ada la... apa plak tak ada... tido lebih pun bukan nya elok sgt pun... nanti jadi malas.

....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment