12 November 2009

mood nak gie melancong...

hari ni aku booking tiket.. gie melancong... sepatutnya aku pi ngan my family bulan 3 nih.. tapi date tu clash plak dgn aku nyer konvo. .. so, nak wat ce mana.. aku kena la pi konvo.. my family best aaarr gi bercuti..

kalau aku tak pi konvo.. errmmm tak nak lah.. aku mesti pi konvo, sbbnya bukan senang aku belajar untuk habiskan subjek2 aku.. pulak tu.. macam2 peristiwa duka lara berlaku.. so, ni lah masanya aku meraikan kejayaan aku.. walaupun sensorang... aku tak mo my family kansel pulak.. sebab adik2 aku dah teruja.. nak naik kapal terbang.. lagi pun ni la kali pertama diaorang bercuti. hopefully aku dapat join. kalo tak dapat pun tak per... sbb tu hari ni aku beli tiket ke tempat yang sama..

dulu, masa form 1, bila cikgu tanya, apa cita2 aku.. aku cakap aku nak daki kinabalu. kengkawan aku gelak jerr.. then cikgu aku tanya.. apasal nak daki gunung jadi cita2.. aku sengih jerr sambil jawab.. 'rasa cam best jerr' hehhehe jawapan masa form 1. tapi jawapan tu tetap sama sampai ke hari ni.. hehheh



....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment