20 November 2009

weeiii please la

ni dinner aku malam nih. green apple mix with persimmon. then add thousand island. macam banyak jer.. tapi ni kalo aku sambil2 layan blog nih or baca novel, sedar2 dah habis jerr... semangkuk.. hehhe biasa aarr.. aku tak tau pesal apa dua tiga menjak ni.. ni jerr la dinner aku.. aku tak tau bila akan stop. may be sampai aku boring kot. hehehe biasanya cam tu aarr... sebelum nih aku gile ngan buah plum. pagi2 buta lagi dah habis 2 or 3 biji. siang malam. sentiasa ada stock. then aku stop bila boring..

malam ni aku tak rasa lapo langsung, may be tengah hari tadi aku makan nasi beriani kambing punya la banyak. aku pun tak sangka yang aku boleh habis makan nasi beriani tu.. giler nyer banyak. may be time tu emosi terganggu. hahhahahah.. dah le bengang kat opis then servis kat kedai tu bukan slow tapi lembab cam kure2. tapi aku rasa kure2 pun laju gak. masuk ni, kira 2 kali dah aku kena cam nih. hari tu sekali then hari ni sekali. cam malas jerr nak pi tempat tu lagi.. sebab lembab gilerr.. sampai kena sound baru nak buat. bukan kena masak pun, just cedok jerr.. masuk dalam bekas.. nasib baik aku tak offer diri cam nih.. ' errmm nak di tolong ke?' hehehhehe

tetiba jerr aku bengang betul dgn sorang hamba Allah nih.. ada jerr tak puas hati dgn aku. selalu sangat nak argue dengan aku. aku tau la dia tak kenal aku, then aku tak kenal dia. tapi ce mana boleh dok argue, errmmm alahai tak kan nak kena cerita kot, biasa la.. lu pikir la sendiri.. hehehhehe. dia ni, semua aku cakap, semuanya tak percaya. aku tak heran la.. n tak rugi apa2 pun kalo ko tak caya.. lantak pi la.. tapi jangan wat statment yang menyakitkan hati orang lain. kalo ko tak caya, its up to u. i tak rugi apa2 la weii... sebabnya dalam diri ko tu.. dah di tanam dengan sikap buruk sangka. apa yang orang lain cakap semuanya tipu.. alasannya sebab ko tak nampak. kalo ko tu bayang2 yang ikut aku kesana kemari.. baru ko caye kot..

please la.. kalo ko rasa setiap apa yang aku cakap orr aku buat ni menipu ko, suke hati ko lerr.. tapi pk logik la.. apa aku dapat kalo aku tipu ko.. ada aku dapat RM1juta ke setiap kali aku tipu ko.. weeiii pikir la logik skit.. ko tu dah dewasa.. yang aku bengang tu bila wat statment yang menyakitkan hati..

weeii memang la aku terasa sebab apa yang dia cakap tu 100% tak betul.. sipi2 pun tak ada... lain la kalo aku pun nak bersandiwara gak.. weeii tolong la.. tak de masa la nak wat keje2 tu semua.. bukannya zaman budak2 lagi... kalo ko nak percaya ko percaya, kalo ko tak nak percaya lantak pi lah.. tak yah le.. nak kuarkan statment menyakitkan hati.. buat tambah dosa jerripoh mali talak tipu oo... hati manyak baik..

....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment