04 December 2009

the day will coming

hari ni bermalas2 atas katil.. errmm biasa aarr tak keje.. apa lagi yang best nak wat kan.. sambil2 tu dengarlah MP3.

seawal pukul 8.30, aku baking chocolate cake. taadaa... sebabnya petang sat lagi aku nak pi umah pak ngah. nak bagi sama pak ngah separuh separuh lagi buat bekalan di hari esok. kikikiki. petang ni nak amik mak ke umah aku. malam ni mak nak balik kg dgn angah. masa pagi tadi tu.. butter tak ada kat umah.. yang lain2 ada. then aku tuko dengan minyak masak. hehhe pepandai jerr tuko resepi. then hasilnya cake aku naik 3inch. fuh.. ingatkan tadi tak de la naik sampai cam gitu.. so, moral of the story kalo tak de butter letak minyak pun ok gak..

lepas tu aku gie jj. aku jumpe dgn mak cik siti. errmm lamanya tak jumpe dia. sebab aku tak pi masjid muaz. kalo pi aku sure jumpe hari2. kat jj ramai gak orang sebab today kan sale.. so, ramai aarr yang shopping. ni kat tempat barang basah le.. tempat aku dok pusing2 cari buah tomato & japanese cucumber.aku pi jj nih sebab nak beli barang esok. hehehe esok nak gie berpoye-poye. hihihi.. wah teruja aku nak gie esok.. dah 10 tahun aku tak gie sana... ermmm tak sabo dah ni. tak sabo nak gi kerr tak sabo nak jumpe... .. eehem eeham. which one errkk... may be dua-dua kot. kikikiki
cam tahu jerr kan apa aku nak wat dgn bahan2 nih. errmm apa lagi kalo bukan.. lu pikir la sendiri. hehhehehe.

mata aku dah kurang sikit dah bengkak. errmm alhamdulillah. petang tadi aku pi umah pak ngah amik mak. sebab malam nih mak nak balik kg dengan angah. so aku pun hantar kat jj wangsa maju. sebabnya jj wangsa maju nih depan umah angah jerr. ermm ni menu aku for dinner. bubur nasik. aida cakap cam orang sakit arr.. biar aarr sebab aku memang suke. makanan tak heavy dan tak pedas serta kurang berminyak.
lepas hantar mak tu aku pi shopping lagi.. errmm hari ni 3 kali aku pi jj. pagi tadi jj au2. malam ni jj wangsa maju n jj au2. ermm poyo tak aku.. hehhehe.. sebab gie untuk kali kedua kat jj wangsa au2 ni, beli barang2 nih le..ada plak orang mengidam nak aku masak speghetti untuk esok. ermm aku pun melayan jerr bukan susah sangat pun. so, menu untuk berpoye-poye esok adalah.. chocolate cake, sandwish & speghetti. ermm cam biru mata hitam ku jerr... hehehehe

....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment