05 December 2009

sweet memories at genting highland

Hari ni aku gie genting.. ni le kali pertama selepas 10 tahun kot. lama giler rasanya.. banyak yang dah berubah. pagi tu dalam pukul 9.30am dah sampai genting, then breakfast dulu. makan le makanan yang aku bawa tu.. speghetti, sandwish & chocolate cake. ni le rasanya trade mark genting masa sebelum 1st world hotel ada. lepas makan, cuaca punya la sejuk. di tambah dengan angin dan hujan renyai2.. lagi le sejuk.. ermm ce mana le nak gie tempat yang beriklim sejuk. hehhe... then masuk dalam 1st world hotel sebab nak tuko tiket.
ermm ni le ticket yang aku dapat tu.. tapi bengang betul camera aku sebabnya date.. yang tertera kat situ lewat sehari. hehhe.. aarrgghh biar pi aarr small matter.
Ni le harga2 tiket yang berkenaan. tapi aku free jer. sebab aku ada coupon. hehehehe.
aktiviti pertama naik gondola. hehhe ni le yang aku jumpe.. superman..

mersa la jugak aku ber go kart. heheh kalo tak datang sini.. ermm sampai bila2 pun aku tak pernah drive kete comel nih. kete ke? hehhe entah
kebetulan time ti cuti sekolah, so ada la pertunjukan. ni antara salah satu nya

aku naik mende alah ni?? hehheh mengarut. aku cuma nak tunjuk betapa seronoknya pak cik nih naik kapal angkasa nih. heppy jerr pak cik tu. just layan jerr...
Ni umah salji.. errmm aku tak masuk pun.. cuma tengok dari luar jerr.. tu pun rasa dah cukup sejuk dah.
Ni pulak pemandangan depan surau. kabus dah tak de.,.. ermm cantik tu... clear.
Ni plak tasik yang satu2 nya tempat semua aktiviti berunsurkan air di jalankan.
ni masa pertunjukkan silap mata. mata aku yang silap.. or aku yang tak perhatikan betul2

merasa jugak la aku naik swing ni. fuh,,, takut tu.. mulanya.. then aku menghayati ayunannya.. walau takut, tapi aku beranikan juge.. then best ni.. mula nak naik ni rasa gerun gak la.. tapi kanak2 yang naik ni siap lepaskan tangan tu.. seronok jerr nampaknya.. aku jerr yang takut. errmm sebab apa aku takut.. sebabnya.. aku dah belajar macam2 so, banyak la yang aku pk. tentang cara joint swing ni, boleh ke tampung berat aku, screw yang di gunakan, dia punya strength lagi.. putaran tu.. ce mana dgn friction pulak ce mana.. besi ni plak.. ce mana dengan joint tempat duduk ke tadi swing nih.. sebab silap2 boleh melayang nih. sebab pk yang bukan2 ni le jadi takut. cuba macam kanak2 tu.. tak yah pk sesemua tu then enjoy jerr.. huish mana boleh maaa.
wah bas ni kat london jerr ada tau.. tapi kat london tu ada burung merpati.. kat sini plak.. sekor pun tak nampak bayang.

balik dari genting dalam pukul 5. then singgah makan2 dulu. lepas maghrib sambung makan durian. hehhe best sebab makan durian ada geng.

....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment