06 December 2009

hari2 yang biasa

pagi2 lagi aktiviti hari ni cam biasa.. macam hari2 sebelumnya.. aku pi jogging sensorang kat tasik ttwangsa. ermm masa pergi tu ujan renyai2 tapi dalam pukul 8am dah berhenti. .. ramai jugak la orang .. ermm cam biasa..

masa nak balik tu aku tengok kat tasik ada orang sedang berkayak.. ermm bestnya.. agak2 aku reti tak berkayak.. weii tengok orang aarr.. ingat aku tak pernah berkayak ke.. tempat ni kira air tenang.. no hal nyer small matter. aku berkayak dekat laut maa.. dekat pulau tioman pernah then kat pulau perhentian pun pernah. ermmm best.. lagi mencabar sebab siap ada ombak2 lagi. kalo siapa yang dah pernah dia tahu arr ce mana advanturenya berkayak di laut.
lepas tu kat tasik ada even ti.. aku melaluinya.. sajer nak tahu apakah yang berlaku.. dari jauh nampak macam nihthen bila dekat2 nampak la banner ni. Aku melihat kepayahan dan kesusahan mereka menjalani kehidupan. alhamdulilah aku bersyukur dengan segala nikmat yang telah Allah kurniakan pada aku. Alhamdulillah.

balik dari tasik titiwangsa aku mandikan jimmy. ermm lama giler dia tak mandi.. selalu dok mandi air ujan jer.. sesekali nak gak mandi bersabun & bersyampoo. hehhe.

tengah hari tu kak norma masak laksa. aku tukang makan jer.. maklum lah rezeki jangan di tolak. makan jerr kenyang2. nampak jerr cam nih.. tapi pedas oooooooooo.petang tu aku teman kak norma gie KLCC. errmm pic kat main court KLCC. ermm tak menarik pun aku rasa.. cam biasa jerr... tapi mak oooiii ramai giler orang kat sana. nak parking pun susah. may be sebab hari ni last day PC fair. tu yang orang berganda2 tu..
aku suke betul dengan koleksi ni.. comel sungguh. best jerr wat koleksi. ermm tapi mana bleh.. benda2 ni kan patung.. wahh tirednya.. malam ni kena tido awal. esok aku nak pi melaka. 2 hari kat sana.

....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment