01 December 2009

Frust tapi lega....

pagi ni sebelum gie melaka, aku singgah kat opis sebab dah 3 hari aku meninggalkan keje2 aku. nanti aku jadi blurr plak. so, aku baca le email2 yang banyak tak di baca. apa yang perlu aku respon, then aku respon aarr...

tetiba contraves call dia bagi tahu yang RF board belum ready lagi sebab diaorang concentrate untuk digital board TRC5102 & 5103. ermm tak perr aarr.. sebab aku yang suruh diaorang put 1st priority for digital board. so, aku pun kira cansel la. suruh ita call hotel bagi tahu yang aku dah pospon to 7hb. sebenarnya aku suka jugak sebab aku letih lagi nak drive ke melaka plak. letih semalam lom hilang. plak tu malam tadi tak boleh tido. pukul 1 mata masih lagi tak leh pejam. tah apa2 tah pk. tired pun sama. kira selamat la..

frust aku tetiba order cansel. tapi aku rasa lega jugak sebab tak de la terkejar2 nak menyiapkan radio dengan date line yang tersangat la pack. frust tu sebab aku dah bagi 1st priority pada radio nih, then tetiba cansel cam tu jer... frust aaarr... bukan senang aku terkejar sana sini... ni citer line radio. citer line cable plak.. dah lega sikit.

citer pasal cable, hari ni mr adi, dok kejar aku, bila aku free sebab nak discuss & update proposal untuk project next year. mr adi ni, sebenarnya bos kpd bos aku. hihihi. kelakar plak sbb dia yang kena tunggu aku free. sebenarnya proposal tu dah lama siap dah. sejak bulan 8 hari tu. tapi mana2 cost yang boleh nak reduce tu, nak wat PPC baru le.. so, dari pukul 11 sampai pukul 1pm aku discuss dgn mr adi. ermm mencapai target. petang tu aku dok cari idea pasal line radio ni. ce mana nak improve sebab sekrang ni tgh ada banyak masalah. macam2 hal. tapi anggaplah ianya cabaran.

malam ni, ni jerr menu aku, best tak? hehheh agak2 aku boleh habiskan tak sensorang? giler apa nak habiskan. agak-agak aarr. mau sakit perut nanti... aku makan dua tiga ketul jer..

tapi kalo yang ni aku boleh habiskan dalam sekelip mata jer... hehehehe.
yang ni menu asasi cuma tambah orange & sweet corn jer..
aarrgghh selsema la plak malam ni.. tapi cuaca tak de la sejuk sangat. hujan renyai2 jerr.. tapi hidung aku sejak petang tadi terjadinya sindrome blocking nose. sampai nak pening kepala dah. sat lagi kalo aku telan sebiji clarinex, mau esok pagi baru bangun.ok gak kan cover malam tadi nyer tido.

ni lagu lama.. lagi cuba hayati liriknya... semua orang ada sweet memories untuk di kenang... aku, dia dan kamu juga ada. simpanlah kenangan itu baik2. buat bekalan di kala kesunyian. aku tak tahu berapa kali aku dok ulang2..

Yesterday one more

When I was young
I'd listen to the radio
Waitin' for my favorite songs
When they played I'd sing along
It made me smile.

Those were such happy times
And not so long ago
How I wondered where they'd gone
But they're back again
Just like a long lost friend
All the songs I loved so well.

Every Sha-la-la-la
Every Wo-o-wo-o
Still shines
Every shing-a-ling-a-ling
That they're startin' to sing's
So fine.

When they get to the part
Where he's breakin' her heart
It can really make me cry
Just like before
It's yesterday once more.

Lookin' back on how it was
In years gone by
And the good times that I had
Makes today seem rather sad
So much has changed.

It was songs of love that
I would
sing to then
And I'd memorize each word
Those old melodies
Still sound so good to me
As they melt the years away.

Every Sha-la-la-la
Every Wo-o-wo-o
Still shines
Every shing-a-ling-a-ling
That they're startin' to sing's
So fine.

All my best memories
Come back clearly to me
Some can even make me cry.

Just like before
It's yesterday once more.

....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment