30 November 2009

30-Nov-09

Aku dari umah opah tadi dalam pukul 10 pagi. Mak, opah n siti ikut aku balik KL. Diaorang nak gie umah pak ngah. Biar aarr mak jenjalan. Dari dok kat kg pun bukan wat apa lagi. Padi pun belum masak lagi. Sebulan lagi bz aarr.

Masa sampai kat jelapang tu, cik mat plak call Tanya aku kat mana. Then aku cakap aarr baru je nak sampai jelapang. Tapi lom tol, then cik mat pun suruh la aku singgah umah dia. Errmm aku ni yang malas nih bab singgah2. Aku kureng suke. Then pah cakap pesal tak cakap dah lepas jerr tadi. Aku cakap balik kat pah.. ermm tak kan nak tipu kot.. pah gelak jer.. then pah cakap.. ermm dulu2 kecik2 pah jugak ajar jangan menipu.. hehhehe... dapat cucu yang bendul. Sampai jerr umah cik mat.. ada cerita sensasi plak.. masa balik dari umah cik mat kira nak teruskan perjalanan ke KL ni, pah bising arr. Tapi aku setuju dgn pah. Dia bising2 pun bermakna. Waktu susah.. hantar pada cimat, biala dah senang, ermm senang2 jerr ambil. Tu arr...manusia.. yang simple pun tak reti bersyukur. Entah lah.

Aku sampai kat umah pak ngah dalam pukul 4.15pm. giler nyer tired. Ngantok tahap gaban. Dok di umah pak ngah, makan2 then tinggalkan mak, opah serta siti kat situ, aku pun balik umah. Errmm penat giler.. kemas barang2 then aku, basuh kain baju, esok pagi2 sidai. Esok aku akan ke Melaka 1 & 2hb kat sana. Baju pun dah siap kemas. Ermm tirednya.. gudnite


....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment