11 December 2009

Tinggal Kenangan

hari ni.. ermm memang best golek2 atas katil. malam tadi dah la tido awal. pkul 9 dah tido dah. sampai ke pagi.. pagi plak bermalas2 kat atas katil.. erm memang best. melepak kat umah.. ogie plak kuar p soping dgn fara. next week fara dah jadi pengantin. cam kena jerr fara n fitri. ce mana errk rasa bercinta satu opis? i cant imagine. best ker tak best? hehehheh poyo betul... tapi sejak kebelakangan ni.. teruk diaorang kena usik.. aku pun tumpang sekaki mengusik fitri. sebabnya fitri satu department dgn aku. fara plak R&D.. semoga mereka berdua bahagia hingga hujung nyawa.

petang tadi aku wat keje gile.. errmm naper errkk .. ala bukan aku sorang jerr yang gila.. ada orang lain terlibat sama. hihihihi.... entah lah. no comment. tapi seriusly, i dont understand.

kak norma sampai umah dalam pukul 10 dr langkawi. dia outstation kat sana. then borak2 pasal macam2 hehehe biasa la.. tak jumpe 2 hari. tetiba plak malam ni berpeluh2 pelik aarr sampai basah2 rambut. basah macam men badminton plak. pada hal bukan bersenam pun berborak sambil makan wajid jerr. aku makan skit jer sebab manis.

kak norma ajak aku pi umah bfren dia on sunday. hehhehe aku ok jerr.. no problem. sebab aku pun tak plan nak kemana2.. tapi rasa cam nak balik mantin.. errmm entah lah.. tengok la dulu mana yang seswai. silap2 mengeram jerr kat umah. hihihi.

tetiba kan lagu ni.. jadi popular.. errmm memang tengah popular sekarang ni.. tinggal kenangan.. ermmm betul2 semuanya tinggal kenangan... tapi lagu ni cam best jer.. tinggal lah kenangan...

Saleem - Tinggal Kenangan

Pernah ada rasa cinta antara kita
Kini tinggal kenangan
Ingin ku lupakan semua tentang dirimu
Namun tak lagi kan seperti dirimu
Oh bintangku

Jauh kau pergi meninggalkan diriku
Di sini aku merindukan dirimu
Kini ku coba mencari penggantimu
Namun tak lagi kan seperti dirimu
Oh kekasih

Pernah ada rasa cinta antara kita
Kini tinggal kenangan
Ingin ku lupakan semua tentang dirimu
Namun tak lagi kan seperti dirimu
Oh bintangku


....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment