22 February 2010

Happy Birthday To Me 2202

Pagi ni aku bangun awal sambil memanjatkan kesyukuran dengan nikmat usia yang telah di kurniakan. Syukur alhamdulillah sehingga kini aku masih lagi di beri kesempatan untuk menghirup udara di dunia fana ini. Alhamdulillah
pelbagai perasaan menyelubungi diri aku. ada rasa sedih dan ada rasa gembira. semuanya menyatu. kenapa aku rasa gembira? kenapa aku rasa sedih? sukar untuk di ungkapkan dengan kata2
pagi tadi, aku sempat ber'ym' dgn azizan. lama gak tak borak ngan dia. dia tanya aku sama ada nak suruh dia booking hotel untuk konvo tak? best tu sebab dah ada orang offer. aku ok jer.. pucuk di cita ulam mendatang arr...

aku terima satu panggilan. mula2 aku dapat 2 miss call dari no yang aku tak kenal. sebabnya aku kat line, my henpon kat atas meja. kali ketiga dia call baru, aku pick up. dia cakap ada nak hantar barang kat aku. orang yang call aku tu cakap yang aku ni half day dan suruh aku tunggu sampai pukul 1.30pm. dia dari cyberjaya. aku ni tak tanya pun sape yang call aku tu, barang apa yang dia nak hantar. tapi rasa cam pelik la pulak. mana dia tau aku half day today. aku siap pi tanya ita lagi, no 037xx ni, dari mana? dan ada tak ita bagi tau sesape yang aku ni half day. ita bagi tahu hanya fariza dan dia jerr tahu. yang lain tu, tak tahu. sape eerrkk.. err may be supplier kot.

pas tu tetiba terkantoi. orang yang kirim tu ngaku... sebab dia tanya dah sapai ke lom. hehehehe.. tapi aku tak leh pk mende apa yang di kirim. tak perr arr nanti tau arr...

tengah hari tadi aku gie renew driving license. nanti kalo tangguh2 terlupa plak. then nak kuar dari opis.. err malas rasanya. macam last year, aku terlupa renew selepas 3 bulan, baru perasan. hihihi... so, tahun ni.. renew awal pun tak pe.

rupanya aku dapat ni dari king. memang tak sangka langsung. tak imagine pun akan dapat 12 roses. tak terfikir langsung.kat belakang roses ni adamemang suprise sangat2. i am speechless. tak tau nak cakap apa. thanks banyak. terharu maaa..

lepas tu aku jumpe king.. then satu lagi kejutan... rasa cam nak nangis jer.. aku tak minta sesemua ni.. cukuplah dapat luangkan masa dengan aku hari ni.
aku tak bagi tau pun pada king yang aku plan half day hari ni. dia pun tau last minute. aku ingat saje nak luangkan masa untuk diri aku sendiri.. nak gie tgok wayang then layan blues. thanks king.. mmuuaahhhss.

tengah hari tadi, err bukan tgh tapi dah petang dah, aku lunch dgn king. ni pilihan aku petang tadi. banyak giler sampai tak larat nak habiskan.
hari ni fiza merajuk dengan aku. masa otw aku nak jumpe king, aku call fiza, dia kat kl lagi time tu. dia dok kemas2 nak balik lumut. aku tau fiza sayang kat aku. thanks fiza. memang betul apa yang fiza cakap. sampai dia merajuk dengan aku. kelakar bila dia cakap 'fiza tak nak cakap dgn ina, assalamualaikum' terus jerr dia letak tepon. adoii.. ce mana nak pujuk fiza nih.

petang, balik dari shah alam, aku jenjalan layan blues. aku tak tau apa perasaan aku sekarang. hujan pulak tu renyai2. perasaan aku macam2 bercampur2. aku tak perasan bila masa fiza call aku. bila aku call dia balik, dia dah kat lumut. kitaorang sambung cerita. macam2 cerita. aku tahu fiza tak nak aku menangis lagi. sebab masa aku down hari tu.. dialah disisi aku. dia sanggup cuti semata2 nak teman aku. dia tak nak aku merasainya sekali lagi walau apa cara sekali pun. masa tu dia sendiri pun tak sanggup untuk melihat keadaan aku. berat lagi mata memandang, berat lagi bahu memikul. aku tau dia sayang aku. aku pun sayang fiza. thanks fiza. thanks fendi.

Selamat Ulang Tahun Sayang - Imran Ajmain

Yang tulus ikhlas
Ingin sekali sekala dirinya dibalas
Walau hanya dengan dakapan di angin lalu

Yang selalu memberi
Ingin sekali sekala jadi penerima
Cukup dengan salam dan manis doa

Aku ingin kau merasakan hebatnya cinta
Dan leburkan saja serpihan calar derita

Selamat ulang tahun sayang
Kini kau bersayap, pergilah terbang
Rentaslah langit cita cita mu
Harap nanti kita 'kan bertemu

Selamat ulang tahun sayang
Janganlah engkau tak terbang pulang
Ku nanti penuh kerinduan
Selamat tinggal, selamat jalan

Aku hanya inginkan engkau setia
Kerana setia yang mencipta bahagiamu













....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment