05 February 2010

lalalala dah friday...

aku suke sangat dgn pic ni.. classic jerr errmmm like it..

hari ni, dalam kepala aku ada melinex, melinex 516, melinex 339, melinex 454 dan tah apa2 melinex lagi.. rasa macam nak muntah dah.. aku tak tau apa alasan SAP lagi. tapi nampak macam diorang menipu.. tah arr.. let our bosses decide.

ilek arr ada lagi 3 hari jerr lagi, hari untuk bekerja. lalala.. then.. balik kg.. hohoho balik kg. tapi sebelum cuti ni, aku kena tinggalkan segala macam pesanan dan document2 pada diorang. kalo tak, nanti ada yang bermasalah pulak.

semalam tepon adik, bg tau nak balik 11 hb ni.. dia punya la excited. tapi kena basuh kete dulu arr.. rupa jimmy dah comot sangat tu.. ce mana nanti nak jumpe gfren dia kat kg? ermm jimmy ada gfren ke? aku tak taw pun.. tak leh jadi nih..

masa lunch tadi, tekak rasa mual. nak muntah pun ada. mujur rangsangan dari otak tak terkeluar kat mulut. kalo tak spoil fariza n ita nak makan. aku memang lama giler tak makan hati lembu masak black paper & kicap. makan pun kalo opah aku masak jer.. tapi hari ni, memang gatal nak makan. tekak sangat2 loye.

malam ni aku wat baked potato. ermm lama betul aku tak baked potato. dah bertahun rasanya.. tak wat.. memang teringin sangat nak wat. ermm nak makan tak seberapa pun. masa kat dalam supermarket, nampak plak potato. then tetiba teringat so, layan jerr la. cam biasa kak norma sure teman aku mengadap aku membelek2 potato. dia cakap, aku ni ada jerr... mende2 nak di buat. then dia tolong tengok & makan je.. ok la.. at least ada gak orang nak makan apa yang aku masak..

ni my baked potato sebelum masuk oven...okeh, dah ready untuk di makan, kita closed up skit...
bajet nak tido awal.. tapi.. ermm nampak gayanya.. tak tercapai aarr..aku tak tau apa motif aku malam nih... may be sebab tak de nak wat apa. tetiba aku boleh buka fail surat2 cinta... boleh plak pi belek satu persatu. tanpa sebarang motif, tetiba jerr. mata tak nak lelap. bukan setakat belek.. tapi baca setiap perkataan. tapi siyesly aku tak sedih. tah arr tak tau sebab apa.. ada juga something yang mencuit hati.. aku rasa masa tu, aku benar2 di sayangi dan di kasihi. satu2 gambaran terlayar di kotak fikiran. ermm entahlah...

sambil2 tu terdengar lagu ni.. adoi.. sapelah mencipta lirik lagu ni.. senyum sengih aku sensorang bila dengar

Halimah Jongang - Eddie Hamid

Berulang kali
Telah ku katakan
Diriku ini
Di waktu ini
Telah dimiliki

Tak usah lagi kau dekati
Tak mungkin aku jatuh cinta padamu
Usahlah engkau memaksa diri
Memuja diriku
Ku takut nanti
Kau gigit jari menangis sendiri

Janganlah engkau berangan-angan
Jadi buah hatiku
Walau dalam mimpi pun ku tidak sudi

Jangan jangan jangan ku digoda
Tengok bayangmu pun ku tak selera
Pergi pergilah cari yang lain
Jadi kekasihmu

Jangan jangan jangan ku dipaksa
Tengok mukamu pun aku tak suka
Jangan jangan jangan kau jadi perigi
Yang mencari timba

Halimah jongang
Halimah jongang
Halimah jongang
Halimah jongang

Ha... ha... Halimah jongang

Jongang jongang jongang
Kau halimah jongang
Jongang jongang jongang
Halimah gigi jongang





hehehehhe










....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment