24 February 2010

Selsema lagi...

dah dua hari berturut2 aku selsema kat opis. kenapa err.. may be berubahan cuaca kot. pagi2 masa kat umah, tak de la sejuk. tak larat aarr kalo cam ni hari2. tak leh concentrate nak wat apa pun. sakit kepala...

pagi tadi aku bz dengan impedance test. leceh giler nak wat test ni. remeh temah dia nyer preparation. dekat pukul 11 baru habis test.

dah dua hari selsema & sakit kepala berturut2. dulu dah ok dah.. tapi menyerang kembali..apa yang tak betulnya... rasa macam sama jerr. pelik la.. aku pun tak tau pesal.. malas pikir. malas pikir.

bila sebuah kete ni.. parking kat depan foodcourt depan bangunan sapura.
masing2 teruja ma.. kelakar bila budak2 laki kat bilik aku menjoyah. tak hengat. bila di ingat2 balik kelakar.

malam, aku gie main badminton. dari ste, tak ramai yang turun malam ni. tapi tetap meriah. masa nak pukul bola tu.. aku imagine org yang aku geram. kalo geram banyak, pukul kuat2. kalo geram sederhana, pukul tak kuat sangat. kalo geram sikit, pukul depan net jerr.. maka ramailah malam tadi menjadi mangsa. hahahaha.. sebab tu men badminton dapat hilangkan stress. hihihh
punya la tired. aku tak sangka boleh abis 1 tin nih. kalo tak tak de nya nak abis. just minum sikit sampai boleh bawak balik umah sehari dua baru abis atau buang macam tu jerr.. kalau tak pun tinggal dalam kete jerr.. tapi malam ni.. perrgghh abis tu.
balik dari tu aku lapo aarr mana ada makan lagi. makan tengah hari tadi jer.. tu pun lepas makan terus sakit perut. tapi aku tak larat nak makan apa dah. yang ni jer yang senang, mudah & cepat.
lepas dah mandi.. segar bugar.. ni masalahnya nih.. nak tido yang susah plak.

Batas Menanti-Fauziah Latiff

Mahu ku bawa saja hati ini

Dan pergi jauh dari sisi

Sangkar hidupmu

Kerna tak sanggup lagi ku berdepan

Dengan setiap cemuhan

Mata yang memandang

Andai benarlah apa yang diduga

Tak guna memendam rasa

Antara kita

Padam biarkan tak lagi bernyala

Api kebencian cuma

Tak menguntungkan sesiapa

Yang manakah satu

Pilihan buatku

Nampak berterusan

Sengaja kau biarkan

Diriku terkapar-kapar hampir tenggelam

Dalam lautan hempudu kasihmu

Ku sendiri berenang-renang mencari tepian

Telah ku nekad terima segala

Di dalam bentuk apa jua

Keputusannya

Kini batas kesabaran menanti

Cukup rasanya di sini

Ia berakhir











....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment