01 March 2010

i'm tired of everything

pagi2 lagi mood aku dah spoil. bengang betul. ujan pagi petang & malam. tak de mood nak wat apa. pagi ni aku plan nak call cik khairuddin, manager gms regarding my workbench. tapi hampeh. sampai ke petang aku tak call. tak de mood nak discuss apa2.

hari ni ape jerr aku wat.. pagi meeting dgn line cable. update apa nak buat for this week. plan nak assemble sample cable cre222 untuk thales dan nak hantar by friday. chf145-0160, 30 + 280 mesti siap sebab nak ship on friday. sama jugak dgn chf147-135, 111pcs pun kena siapkan sebab nak hantar pada masa yang sama.

aku dok kat production settlekan label2 untuk cable. pulak tu cable cre222, kena wat rain test. mujur aku dah beli male connector siap2. amin.. selamat.. kalo tak haru kena tunggu 6 week.

petang plak tetiba cable cre277, 30 pcs plak nak hantar on friday ni.. sebab nak hantar sekali dgn docking system. masa-elahnya, alphaguard 5152c sampai on rabu. assemble plus test on khamis pastu jumaat nak hantar?? are you crazy?? sape sanggup nak wat? meh aku tabik spring..

5152c ni aku beli dah lama giler sejak bulan 11 tahun lepas. black color. 1000m. punya la mahal. pastu sebab 1st time beli, kat alpha wire, kena bayo full payment dan tah apa2 lagi tax sampai aku pun fenin nak layan si yolanda tu. standard color memang boleh dapat kat rs. tapi rs tak de color black & extra guard lagi.

pagi, aku gie line radio, syiling masih bocor. tapi amar cakap last Saturday merapi dah repair. hopefully tak bocor lagi. aku pelik aarr bila amar panggil aku noor. sejak bila plak aku jadi noor ni? tapi dia memang selesa panggil aku noor. walau aku rasa pelik sangat2. aku layan jerr la.. petang aku gi radio line. status masih macam biasa 2/300. aku lalu jerr kak siti tegur aku 'akak tau apa yang ina nak' pandai kak siti teka. 'kak siti close tau berapa yang ada. ada 3 RFkan? tapi bukan petang ni. esok pagi lah.' at least jadi 5. bergerak la number.

ni dinner aku malam ni. tak de mood nak masak apa. yang ni jerr la yang sempat.
ngantoknya... i'm tired of everything. kepala pun pening..









....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment