30 June 2010

ok jerr

apa masa-elah aku ni pun aku tak tau.. semalam.. aku bajet rabu, mujur tak gi spot seven, kalo tak.. wat malu jer.. hari ni plak.. aku bajet thursday. esok, dah plan dah hepi dah becoz of friday. pesal tah bila tetiba hari pun boleh lupa.. apa yang bestnya on weekend ni pun aku tak tau. tak de apa2 pun.. biasa jer.. sama jerr cam minggu2 lepas.. nothing menarik pun..

weehhh.. dah bulan july dah rupanya.. kejap jerr masa berlalu. pejam celik, pejam celik. kalo pejam tak celik2 ce mana? maknanya.. blog ni dah tak update.

tetiba semangat nak gie jenjalan berkobar2. poyo betul.. ni semua.. khairi la nyer pasal sibuk tanya nak gie pulau kapas ke tak.. pulau kapas, aku dah gie dah... penuh ngan nostalgia. tanak aarr gie pulau kapas.. gie pulau lain la pulak. gie pulau perhentian? errmm perhentian besar dah la kot.. tanak aarr perhentian kecil. cukup2 la tu... nak gie redang..? tunggu la sikit2 lagi. sampai aku dah tak ingat. kalo aku dah tak ingat.. pls jangan ingatkan aku apa2 pasal redang.. sebab semuanya hampasssssss

jom jom count down nak gie kinabalu. tarikh keramat adalah on 25-10-2010. tunggu tau kinabalu, aku nak datang.. jangan gie mana2.. errmm setakat ni ahli dah bertambah. maka rombongan che kiah dah jadi 5 orang. lalala... best2. tak sabo dah ni... tahun depan, kalo ada rezeki lebey.. kita gie beijing tau.... mudah2an tercapai hasrat dan kesihatan serta kewangan mengizinkan... tu yang penting.. kalo2 ada sesapa yang nak sponser.. sangat2 di alu2kan.. setakat ni ahli2 yang nak gie beijing, hanya aku ngan ogie jer.. hehehhe.. kalo ada sesapa nak join, jom aarr ceewwaahh... walau ce mana pun, aku hanya mampu merancang

apa yang best aarr nak wat untuk mengisi masa lapang? supaya aku di jauhi dari memikirkan macam2. macam2 yang akan menyebabkan kepala aku berserabut. ada le beberapa idea.. tapi semuanya tak best. tak canggih betul. aarrggghh nak wat apa ye.. bosan weehhh.

hari ni kat opis fiza tegur aku.. sebab aku nampak sangat2 stress & tension. memang aarr sangat2 stress. masa aku dok kat line cable, mr adi cakap kat aku, 'ina, jangan aarr sedih, senyum sikit' errmm perasan jugak dia dgn keadaan aku yang serabut serabai. petang tadi aku balik opis bukan petang la dah malam weiii dah dekat 8.30pm. then aku terus gie main badminton. tak de nya nak mandi2 dulu. balik baru mandi.. kalo aku dok umah, aku akan layan blues... nanti parah.. sampai kat spot seven, amar tegur aku, 'nor, baru bangun tido ke?' hish mamat ni.. satu2nya mamat kat ste yang panggil aku as 'nor'. serabut sangat ke rupa aku? rasanya memang kot...

rasa macam nak makan, tapi tak de selera nak makan apa.. malas aarr.. rasanya last sekali aku makan 830am pagi tadi, nasi goreng. memang tak terasa nak makan apa.. esok2 jerr la makan apa yang ada..

aku main badminton dengan melepaskan perasaan. meluahkan stress. tapi siyesly tak enjoy langsung. tapi tak perr aarr as long as aku tak ada kat umah layan blues dah cukup baik. kaki sakit weeii.. sejak semalam lagi.. malam ni bertambah sakit aarr... bukan apa.. sengaja. sebabnya.. pakai kasut tinggi, pastu berlari ke sana ke mari.. tu la pasai.. sendiri yang carik penyakit.. dapat aarr... pastu malam ni.. membelasah main plak.. so, sendiri mau ingat la... biar aarrr

Biarlah Rahsia - Siti Nurhaliza

Pernahkah kau bermimpi seketika
Berada di tempatku
Membayangkan pahit manis berlalu
Entah siapa yang tahu

Mungkin nanti kau jua merasakan
Berdepan dengan kata menyesakkan
Takkan tugumu kebal
Tiada pertimbangan

Keheningan malam membangunkan
Kepayahan jiwa meluahkan
Andai kau jujur memahami
Tiadaku menjauhi

Dan kisahku yang masih panjang
Menambahkan berat yang memandang
Lantas ku pendam
Ku putuskan biarlah rahsia

Semakin aku hidup dalam cinta
Tiada kuasa mampu menghalangnya
Hentikan kata kata
Bertulangkan dusta


lepas mandi ni, segar bugar.. masalah nak tido la pulak ni... jangan aarrr... tolong aarr gie jejauh.. jangan jelma langsung.. orr.. wahai mata.. cepat2 la lena..

tak pe aarrr

ok jerr





....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment