21 June 2010

tengok la nanti ce mana gayanya...

hari ni.. biasa2 je.. semuanya biasa. tak ada yang luar biasa. semuanya biasa2 jerr... cuma.. rasa macam lambatnya masa berlalu.. berchenta nak balik pukul 6pm.

malam tadi tido awal. tapi banyak kali terjaga. rasa macam dah lama jerr tido. may be letih kot. hehehe. banyak la punya letih. bukan wat perr pun semalam.

aku bajet2 radio dapat close dalam minggu ni 50 set. tapi tetiba mr adi datang, then cakap kat aku dia nak 100 set. ggluupp. rasa nak telan air liur rasa tak lepas.. mujur cable tak berapa nak urgent dah. semuanya dah stabil. dapat la aku tumpukan perhatian kat radio. mudah-mudahan 330 radio dapat siap dan hantar 3rd week of july. tapi pcb baru ada 100. wawawawa. aku tak tau apa nak buat dengan yang kat melaka tu... rasa macam dah tak de kekdah yang seswai nak digunakan... kalo aku push anak2 buah aku pun.. pcb tak de.. silap2 aku plak diorang baling dalam longkang beso belakang ste.. ha.. baru padan muke.

balik dari opis lepas mandi2 terus masak untuk berbuke puasa. ni jerr yang sempat
kangkung goreng

masak pindang ikan pelata.

yang ni, diatas permintaan che noma. ikan gelama jeruk.

yang ni pulak, apple strudel yang che ina dok target nak wat sejak kat opis lagi. cumanya buat satu layer jerr.. tak koser nak wat banyak2 layer.. hehehe..

pukul 7pm dah siap masak sumer.. pastu melengung aarr.. nak makan, belum time. bajet siap dalam 7.25pm ke.. tak de la rasa lama sangat nak tunggu berbuka.. apa lagi.. aku ngan kak norma melepak sambil borak2 kosong. dia pon puasa gak.

malam ni aku wat keje gile. keje orang2 yang tak de keje... errr testing namanya.. entah la.. ogie pun melayan aku.. then apa lagi... tapi... pikir nyer pikir rasa macam tak sanggup la pulak.. aiiseey... tengok la nanti ce mana gayanya...






....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment