14 June 2010

tired

pagi ni, aku dari umah opah dalam pukul 10.30am. malas nak balik lewat2.. banyak aktiviti nak buat kat umah.. hari ni rizal tumpang aku.. diorang ni, tak boleh harap langsung.. masuk jerr kete.. terus membuta.. sama jerr.. rizal ke, angah ke.. maria ke... mujur aku tak join skali.. kalo aku join, alamat tak sampai la..

1.30pm aku dah ada kat umah pak ngah.. masa rizal call abah dia.. a.k.a my pak ngah, sempat la.. jugak kena ceramah sikit2.. hehehe.. mana ada merempit.. biasa jerr.. lagi pun masa kat umah opah.. man pesan paling laju.. bawak 160km/j jer..

sampai umah, aku buke kedai dobi & lipat segala kain2 dah dah di basuh tu.. angah plak.. lepas berfacebook, dia tido sampai pukul 7. sampai bengkak2 mata.. dah la sepanjang jalan tido.. kat umah pun bantai tido lagi..

ni, dinner orang malasmakan nasi & ayam goreng berempah, then tambah kicap jerr.. malas nak masak yang lain2. penat maa.. ni pun share ngan angah jer.. tak de la lapo sesangat.. dekat 830pm baru angah balik umah dia.

yang ni pulak
kalo tak tahu, nak jerr aku cepuk laju2.. masa abang lim datang umah opah tu.. mak pesan suruh bawak buah nangka. dah la buahnya beso2.. sekali masak.. 5 bijik.. sape nak makan kat umah mak tu.. maka.. abg lim bawak balik umah opah la..

buah nangka ni la.. yang masa aku mc hari tu.. aku arr dok sibuk2 pakaikan dia baju.. memang manis buah nangka ni.. isinya pun tebal.. pokok dia kat depan umah jer.. ayah arr tanam. tapi rasanya ayah tak sempat merasa buahnya..

aarrgghh malam ni nak tido awal.. ngantok maaa.. tired lagi..





....from kekwa22 with love....

2 comments:

  1. aik...awat tak bawak 220km/j..muahahaha

    ReplyDelete
  2. meter dah tak leh gi aarr 220km/j

    ReplyDelete