15 June 2010

mahmood lari lagi

ingatkan lepas balik dari kg, mahmood yang lari akan muncul. rupa2nya tak jugak... aku pun tak faham sebab apa.. sama jerr.. pesal ye... hepi yang tak lahir dari hati. apa masalah aku sebenarnya nih? aku ni, ada masalah ke? masalahnya... apa masalah aku?? aku pun tak tahu..

tapi.. rasanya.. lahh kan...

errr may be yes & may be no...

aaarrggghhh

pesal dgn aku nih??? pesal aarrrr

baca buku motivasi pun tak de maknanya.. sama jerr.. tak improve langsung.

aaarrggghhhhhhh

esok aku nak gie penang.. esok belah pagi.. gie nepcon.. petang sampai ke malam aktiviti bebas.. tak tau la.. nak wat mende nanti.. lama tu... kalo abang lim free.. boleh gak merayap dgn dia.. mudah-mudahan dia tak keje.. khamis baru ada training.

tolong arrr.. pls help me.. why am i like this.

rasa macam nak nangis jerr... bukan rasa lagi.. tapi dah pun...





....from kekwa22 with love....

1 comment:

  1. aduyaiii.....king kong...ada ka....

    ReplyDelete