18 June 2010

becoz you are the king

bangun pagi, blocking nose lagi. masuk hari ni dah 3 hari dah blocking nose cam ni.. kenapa ye.. may be sebab selsema kot. hopefully.

hari ni aku cadang nak masuk opis lambat. tapi pukul 9, aku dah ada kat tempat aku. ingatkan lepas subuh nak tido balik.. tapi hampeh. tak boleh. dah alang2 cam tu, gie jerr la keje... semalam aku sampai umah dekat2 2am. punya la tired. dengan badan tak sihat. rasa macam mamai2 jer.. semalam flight delay about 40 minutes.

brother yang pandu cab tu.. punya la laju dia drive. seram tu.. ingatkan nak lelap.. tapi tak leh la pulak. sepanjang perjalanan dari penang ke kl, aku dah tido. sampai umah... terus jer lena... badan pulak, macam dedar2 jerr.

aktiviti biasa pagi2 aku baca email.. ermm yang kat melaka tu... masalah lagi... ada... je masalah diorang nak melewatkan aku nyer board. menci betul.. oowwhh aku jumpe geng2 diorang kat equatorial gak. aku tak pi la tanya workshop apa yang diorang attend. malas aarr nak mesra alam dengan diaorang.

petang tadi berlatih persembahan untuk dinner. wahh semangat giler aarr.. kelakar pun ada.. tapi semuanya biarlah resia.. kikikik next week, dinner, baru tahu okeh.. suprise..

dari aku kat penang lagi fendi keep call me. tah apa2 dia ni.. baru 2 hari tak bertentang mata.. hari ni, citer dia cam ni plak..

fendi:demam ape nie
fendi:demam rndu ke aper..?
me:ada ke demam rindu?
me:ce mana ye.. demam rindu tu?
fendi:ade
fendi:ape ar akak
fendi:bile nk dating ni
me:nak dating?
fendi:a ah
me:nak dating ngan sape?
fendi::ngan akak ar
me:sape nak dating ngan akak nih?
me:bluurr nih
fendi:saya la
fendi:sape lg
me:oowwhh
me:ingatkan sape tadi
me:musykil
fendi:hehehee

malam ni.. tetiba aku dapat bintik2 gatal2 & bengkak2 satu badan. allergic yang masa aku mula2 masuk utm hari tu.. datang semula. puncanya semalam aarr... aku terlelap kat sofa di lobby hotel. rupanya fiza pun sama. aku terjaga bila ada rasa gatal2.. tengok2 habis dah satu badan kena serang.. penat kalo badan bengkak2 macam ni..

ni aku nyer dinner tonight. macaroni udang.
king, thanks ya... thanks for everything. becoz you are the king. dulu2 tak suke.. dapat nama king.. sebab kingkong.. hahhaha.. ina ok jerr.. ina always ok walau pun tak ok tapi still ok. satu lagi, kena ingat sampai bila2 ialah, ina always seperti diatas.

mata dah ngantok ni.. tapi awal lagi nih.. azan isyak pun belum berkumandang lagi nih.. mudah-mudahan aku terima berita gembira tak lama lagi.. aminnn





....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment