26 August 2010

lonely

hari ni, aku wat test yang berat nih.. sangat2 sampai tak larat angkat. ulang test yang cam dulu. report dah siap.. tunggu masa nak sign2 then aku nak email ke thales. setel satu bab. ada lagi test2 yang aku kena buat.. hope aku boleh buat before aku cuti panjang..

test2 yang bakal menjelang ni.. agak sukar.. mudah2an semuanya berjalan lancar.

hari ni dapo umah no 25, tak berasap. sebab dia nyer chef dah pencen. hahah... tak de sape nak makan kat umah... sumer nak kuar

errr... hari ni gie buke puasa dgn orang yang namanya kena cakap dalam hati jer... hahhah.. wat aku sengih jerr bila ingat statment nih.. aarrgghh tak de maknanya...

hari ni ada option, sama ada nak gie sapura atau 95. di sebabkan sapura dah selalu dah.. so, aku gie 95 la.. cam biasa la kalo gie 95, sure dapat layanan vip. tu yang best.. semua orang surve. sampaikan rasa segan la pulak...

aku gie ngan ita & my cousin. ogie naik kete dia becoz dia nak balik melaka trus. ramai tu, geng2 opis kat 95.

kalo kat umah.. selalu dok berangan, kalo la.. ada orang tolong masakakn, kan best..kalo la ada orang tolong sendukkan nasi.. kan best.. kalo la ada orang tuangkan air, kan best... nah... bila ada orang len yang wat sesemua tu, rasa macam segan & poyo la pulak.. hahahha... teruk betul... rasa macam.. melampau la pulak.. len la kalo sakit...

bestnya kat 95 hari ni, semua makanan, anggota yang masak sendiri.. ni, menu berbuke tadi. aku cuma makan nasi sejemput + seketul ayam & 2 ketul daging kuning. tu jer... pedas gak daging kuning ni...

tapi yang ni, my feveret. masa nak berbuka tu, aku nampak elok jer.. sekor kambing terkedang kat atas pemanggang.
punya la marbeles... dah makan separuh baru ingat nak amik gambo.. hehheeh... panggang plak tak jauh ngan tempat aku... memang lembut sangat. marbeles weeii...

dan yang ni.. another plate
hahhahaha.. the 2nd round. tinggal tulang jer... licin.. semuanya habis masuk dalam perut aku. aku memang pantang jumpe. that why aku makan nasi sejemput je...

pesal aarr.. perasaan cam ni yang aku kureng berkenan. kalo dekat2 penghujung ramadhan. aku mencik aarr dgn perasaan cam ni.. pergi la jejauh...

tolong la jangan pasang lagu raya... pls .. plsss

aku bukan menci, tapi tak berapa nak suka.. tolonglah...

memang susah nak faham. tak perlu susah2 nak faham.. sebab tak reti nak explain ce mana. tak tahu nak pilih word apa nak describe. Tuhan lebih mengetahui segalanya...






....from kekwa22 with love....

4 comments:

  1. perghhh....licin selicin lincinyer...seb baik ada gak tulang yg tinggal...

    ReplyDelete
  2. kawen lerr cepat.. leh ubat rindu tu da..

    ReplyDelete
  3. king,
    tulang tu keras maaaa

    bukan lagi rahsia
    jom jom
    hehhehe

    ReplyDelete
  4. takde makne nye nak main "jom-jom inai".. layan ikan bakaq kat paso keramat pun sodap..

    ReplyDelete