07 October 2010

jiwa kacau

hari ni aku ada technical seminar. tapi kat opis jerr.. gud.. technical info regarding adhesive. selama ni kalo guna loctite cuma kat datasheet jer.. so, banyak new info.

ramai gak la join this seminar

ni our lunch.. perrgghh marbeles..
chicken dia tak berapa nak nampak....

lepas abis seminar, aku sambung dengan discussion dengan khairi. then siti. pastu dgn eb lagi.. then pukul 6, aku balik jerr umah.. tak de keje pun aku buat hari ni.. eehh ada.. hanya 1 BOM jer kuar hari ni.

jiwa kacau aarr.. pepagi lagi kat opis, dah ujan.. tah aarr moral of the story aku sedih.. sangat2.. tak yah nak cover2.. tolong aarr jangan pikir yang bukan2. orang tahu aarr.. bukannya baru, tapi dah 5 tahun 8 bulan.murah jerr air mata sekarang ni...

pesal aku sedih sangat ni... aarrgghhh macam2 aarr...

malam ni aku gie masjid. ramai orang.. ada majlis malam ni.. tahlil dan doa selamat bagi bakal2 haji dan sumbangan kepada jemaah haji. maka ramai la orang malam ni.. maka, ramai la yang tanya aku flight bila... wawawawa.. kalau la aku boleh bagi tahu flight aku sekian & sekian.. alangkah bagusnya...mudah-mudahan masanya akan tiba.. ameeennn

malam ni, baru jumpe mak cik siti. tapi tak dapat borak panjang la.. tak perr esok masih ada.. rasa syahdu betul.. kat dalam masjid pun ujan lebat jugak.. aku rasa bumbung masjid bocor kot...

balik umah.. sunyi jer.. ogie tak de nih.. sebab kete dia dah tak de.. kak norma plak dah lena di ulit intan. punya la awal.
moral of the story aku sedih.. tah aarr sukar aarr.. terlalu sukar nak explain dan terlalu sukar nak menuturkan.. tatau nak guna word apa... biarlah hanya hati2 kita yang berbicara..
i'm sad that all. remember this





....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment