02 October 2010

makan2 again...

ingatkan lepas setel sidai kain, nak mandikan jimmy, tapi hasrat tak kesampaian. getah paip ilek. missing an action. may be pak cik nan pinjam kot. tapi jengok2 kat porch dia, tak de la plak. may be dia simpan tempat len. maka terbantut la hasrat suci murni nak mandikan jimmy...

saploh setengah aku dah tercongok kat umah ita. menu yang bakal di masak ialah mee jawa, makaroni goreng & sushi. abis aarr umah ita kena kecah ngan aku.. hahhahaa.. tapi tak pe.. ita willing to kecah2.. then another menu yang ita dah siapkan cheese cake & choc cake. yang ita order adalah sate ayam. banyak tu makanan..

tak sempat nak ambil gambo bagai.. sebab satu.. segan aarr sebab dah ada orang datang. poyo jerr..

masa beraya kat wangsa maju, hanya makan yong taufu & agar2. sebab masih kenyang makan kat umah ita then sebab yang ke dua perut aku tak berapa nak ok. kalo tak, memang dah selamat dah nasi beriani kena baham.

mulanya petang nak gie amik pah kat rawang.. tapi dah tuko plan.. so, aku dok la kat umah sensorang layan blues. kak norma lom balik dan ogie dah gie umah linda. daripada aku tak wat apa, maka, aku pun gie masjid.

misteri kehilangan mak cik siti terjawab dah malam ni. mak cik ida membuat laporan atas kehilangan mak cik siti. patut aku dok nampak pak cik jerr sorang.. rupanya mak cik siti gie melaka.. umah hanim. hubby hanim gie oversea. that why la missing an action.

balik drp masjid malam ni.. punya la lapo.. last sekali aku makan kat umah ita dalam pukul 2pm. memang wajib pun lapo.

ni, my dinner.
malas dah nak masak apa.. nasi pun dah sedia ada. maka, nasi goreng jerr la.. lagi pun aku memang kureng bab2 nasi goreng nih. tapi malam ni, rasa sedap la pulak.. may be sebab lapo..

ni plak, sup kambing
another kambing dalam masa 24 hours. sup ni, ogie bawak balik dari umah linda.

lewat betul aku makan malam ni.. sangat2 bagus.. anak sape la nih...

mana plak mak ni gie.. tepon bnyak kali tak pick up. tak kan tido kot.. baru pukul 9.45pm.

tetiba kat muzik.fm ni, lagu ni la plak..

Mahligaimu dari airmataku - lestari

Izinkan diriku meluahkan rasa
Maafkanlah aku andai kau terasa
Biar kupaparkan apa yang terjadi
Moga engkau tak ulangi

Sungguh tak kusangka kau berpaling tadah
Setelah lamanya menjalinkan cinta
Dalam diam-diam kau sudah berpunya
Tanpa aku menyedari semuanya

Aku mendoakan agar kau bahagia
Bersama si dia insan yang kau suka
Percintaan kita tak sampai ke mana
Setakat di bibir saja sayang

Kau bina mahligai dari air mata
Yang jatuh berderai di wajah sepiku
Hancurnya hatiku bisa tak terkata
Terhumban rasa diriku

Oh aduhai ku masih ingati
Janji manis dan saat romantis
Kau pintaku supaya setia
Akhirnya kau yang berubah

Oh tuhanku tabahkan hatiku
Temukan ku dengan ketenangan
Jiwa ini dibelasah rindu tetapi apa dayaku

Kucuba pejam mata tapi tak terlena
Kerana ku masih teringat padamu
Begitu payahnya nak ku melupakan
Pernahkah engkau fikirkan oh sayang...


lagu nostalgia nih.. masa zaman muda dolu2. kenangan kat bilik persatuan lama UTM. time tu nak wat program titian desa. time semester mei. tak paham aarr naper aku suke lagu ni time tu.. sedangkan time tu baru nak mula. pelik-pelik.

uish.. nak wat pe aarr nih.. dah la kenyang gilerr.. tak kan nak membuta kot.. memang tak leh blah..ni kalo landing, comfirm.. tido trus..




....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment