01 October 2010

makan2 day

hari ni bz2 sebab nak pack semua cable masuk box. senin dah nak anto ke thales. akhirnya.. alhamdulillah 540 pcs cable dapat di siapkan dalam masa 2 week tanpa sebarang rejection. gud work tu.. ciyok2 cable team.

tengah hari gi soping ngan ita kat k4. nak beli barang untuk masak2 esok. then singgah bagus.. aku ada beli satu mende kat sana.. tapi biarlah resia dulu.. hahha... nanti masa nak guna aku bagi tahu... ita cakap.. tah apa2 ina nih.. hahhaha... mahal plak tu mende alah tu..

pesal aku sangat suke lagu ni sehari dua nih?

Aku Ada Kamu - Adira

Di kala ku kehilangan
Di dalam kegelapan
Kau suluhkan sinar petunjuk
Di kala ku kesedihan
Kau ukirkan senyuman
Dengan penuh sabar memujuk

Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh
Andai hari esok langit akan runtuh
Tabahlah menjunjung bersamaku
Andai hari esok dunia gelora
Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu

Di kala aku tak pasti
Kau tampil dengan berani
Membimbing agar lebih yakin
Dan bila hidup penuh soalan
Kau berikan jawapan
Melengkap semua kekurangan

Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh
Andai hari esok langit akan runtuh
Tabahlah menjunjung bersamaku
Andai hari esok dunia gelora
Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu

Tidak mungkin diri ini mampu hidup tanpa doronganmu
Andai hari esok langit akan runtuh
Tabahlah menjunjung bersamaku
Andai hari esok dunia gelora
Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu



petang, aku ngan ita gi sapura mines sebab ada hari raya gathering. ramai gak gie.. mr adi pun ada gak.. nanti tak de la dapat email keciwa lagi...

sampai jerr kat sana.. aku & ita.. mesti la cari yang ni dulu...kambing panggang. wah.. inilah.. barisan kita.. banyak tu...

yang ni my plate..
ambil gambo pun tak leh nak fokus.. becoz dah terliur.. hahhaha.. giler punya banyak makan kambing.. tak perr.. i like it.. sungguh2 marbeles.. lembut, lemak berkrim.. high kolestrol.. hahha..

ni plak
cendol.

ni, tauhu bako campur kangkung & sotong
share ngan ita.. marbeles weeii

ni plak, emran amikkan untuk aku
tapi aku makan popia basah ni.. 1 jerr.. pedas ya rabbi.. sangat2 pedas. berasap abis... tapi memang sedap. yang lenl en tu.. pakat ramai2 abiskan.. memang best..

yang ni, kak meri amik kan..
ice cream..

yang ni
kebab daging.. din amik kan.. aku tinggal makan jer.. not bad.

moral of the story, tak de la aku makan beria2 pun.. ada banyak lagi makanan yang ada. contoh segala jenis ketupat, lemang serta rendang. segala jenis mee kari mee rebus, mee goreng dan kuew teaw. segala macam jenis hot dog. tosei serta segala yang dok jual kat mamak stall. termasuk teh tarik. ice cream yang pelbagai.. abc aarrgghh tah apa2 lagi.. nasi dagang serta pelbagai jenis mihun nyer version.. mihun sup, mee sup, mee kari. laksa yang pelbagai version.. nasi himpit & lontong. manyak oooo... aku tak round semua pun..

weeii tahun ni sapura bagi duit raya banyak tu... doploh henget sorang... let say la kalo orang tu ada anak 5 orang.. sekali salam jerr dapat seratus henget.. perrgghh best tu... kalo gie wat second round? ko calculate la sendiri... hahhaha

ngantok aarr.. aku sorang jerr kat umah.. ogie lom balik lagi.. kak norma plak dah tak ingat jalan pulang dah.. dia dah nak wat hotel dah umah ni.. hari ni sampai ahad dia kat jb. senin dia nak gie seberang perak.. tah berapa hari tah.. then mana2 lagi round se-malaya.




....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment