23 November 2010

tak sabo nak berperang

semalam aku tido awal. rasanya dalam 10pm lebih aku dah lena di ulit intan. tired aaarrr.. 1st day keje setelah cuti hampir seminggu.

hari ni, pagi2 lagi dah meeting. my boss wat meeting our department. rasa macam dah lama our department tak meeting. aku wat docs jerr ari ni.. sambil amik2 gambo nak wat SOP.

hari ni, tetiba jerr fiza ucap tahniah sambil salam2 dgn aku.. dia baru jerr tahu.. sebenarnya dia baru turun dari surau. dia bagi tahu aku, kat surau, ada orang bg tahu dia, pasal aku bertunang. hamboiii... surau jadi tempat bergosip le pulak... aku bukan nak rahsia, tapi.. wat per la nak kecoh2 kan... i bukan artis.

tak sabo nak tunggu sabtu nih... esok dah rabu.. lalala

jom jom gie berperang

dah setahun dah ni tak berperang.. bersedia le.. lebam2 & luka2 serta bengkak2. hope aku tak cedera.. huhuhu

tak sabo dah nak gie kat sini...
best oooooooooo... kalo kena tembak.. lagi best. wakakakka.. kalo kena jarak dekat, sendiri mau ingat la
malam ni.. aku memang tak masak apa.. sebabnya aku dah makan punya le banyak masa lunch tadi. aku pun macam tak percaya yang aku boleh makan banyak sampai macam tu.. tapi tu la kenyataannya.. di sebabkan aku lapo, dah tak sempat dah nak amik gambo.

macam nak demam jerr nih... rasa seram sejuk. dari pg tadi dah selsema. jangan aarr demam.. rasanya baru jerr lepas demam.. dah la bajet nak berperang nih...

langsir belum siap jahit lagi ni.. tapi malam ni, malas nak wat mende.. mahmood lari aarr nak menjahit... nak tido jerr.. aarrgghhh gudnite



....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment