04 January 2011

demam

hari ni aku demam lagi.. memang tak larat betul aku kat opis hari ni.. gagahkan juge menghabiskan seharian kat opis. segala macam bekal ubat aku bawak kat store. maklum la tugas aku skrng jadi auditor untuk stok take 2010. alhamdulillah dapat juge aku mengagahkan diri untuk menghabiskan sehari bekerja. kat opis plak ramai yang tegur aku kerap demam lately.. abis tu nak wat ce mana.. tak leh control.. sape la nak demam2 cam ni.. tapi at least aku tak berlakon yang aku demam.. memang aku betul2 demam.

hari ni aku dok pk tentang angah.. dia memang gile.. smlam dekat pkul 11pm dia bg tahu 'along, orang nak g bangkok esok, sabtu baru balik' dia buat dah.. keje gile yang dah lama dia tak wat. menurut angah dia gie 4 orang. ribut tak de taufan tak de.. tetiba jerr puting beliung datang. mengarut betul. then pagi2 buta pukul 6am lebih, tadi dia kol plak.. 'along, bukak sat web ptptn black list. orang sangkut kat imigresen ni.' dah satu hal plak... mujur dia lepas sebab dia dah clearkan ptptn bulan july lepas. nasib baik. dia ni kan.. memang la.. ni kalo mak tahu dia wat keje gile ni.. harus.. kena. dia ni selalu wat orang risau. dah le tak kenal kengkawan dia...

tengah hari aku kena saman. waarggghhh.. aku g melawati.. biasa la kat melawati, dia nyer parking kan susah.. jadi aku dgn bangganya parking kat atas line kuning. then sendiri mau ingat la. biasanya line clear. hari ni plak tak clear...
kena la plak gie bayo saman.. tak pasal2. melayang lagi rm.. aiiseeyy..

balik keje aku tros g klinik.. semua yang aku jangkakan mmg terbukti. kan dah cakap.. doktor pun sengih jerr sebab dia pun tahu last month aku demam juge. doktor bagi emce.. so, esok aku plan nak tido sepanjang hari. jom jom tido.. gudnite


....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment